بیوگرافی ماهره خان

4 سال پیش
4.2/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی ماهره خان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ماهیرا حافظ خان ( متولد سال ۱۹۸۴ ) او اهل پاکستان است ، در این کشور بازیگر است. نه تنها یکی از پر درآمدترین بازیگران می باشد بلکه یکی از بازیگران فوق العاده مشهور نیز می باشد.

زندگینامه ماهره خان

بیوگرافی ماهره خان

فعالیت هنری

خان اولین بار در نقش ” VJ” در سال ۲۰۰۶ کارش را آغاز کرد و در برنامه زنده ی” Most Wanted” محصول کشور پاکستان حضور یافت ، سه روز در هفته این برنامه پخش میشود ، او به بازی در موزیک ویدئو ها میپردازد ، مردم با وی تماس میگیرند و برایشان آهنگ پخش میشود.
در سال ۲۰۱۱ نیز ، خان اولین بار در نقشی مکمل در فیلم “Bol.” حضور یافت. این فیلم یکی از مقام بالاترین فیلم های اردو زبان است.

در همین سال ، او در اولین فیلم تلویزیونی خود به نام “Neeyat” نیز بازی کرد.
بعد از این فیلم در سریال درام تلویزیونی “Humsafar” حضور داشت ، این برنامه اولین بار باعث شد که او در تلویزیون شهرت بالایی بدست آورد. با کارش در این برنامه به یکی از بازیگران زن اصلی مشهور در کشور پاکستان بدل گشت. بعد نیز در سریال درام “Zindagi (TV channel)” حضور یافت که در هند شهرت زیادی یافته است.

در سال ۲۰۱۳ نیز در فیلم رمان “Shehr-e-Zaat” و سال بعد نیز در درام “Sadqay Tumhare” حضور داشت. از سال ۲۰۱۳ تا ۱۴ ، وی در برنامه “TUC The Lighter Side of Life” بود و با مشهورترین افراد مصابحه میکرد.
در سال ۲۰۱۵ نیز در برنامه درام “Bin Roye (2015)” و بعد در نقش مکمل در “Manto,” حضور داشته است. در سال ۲۰۱۶ نیز در درام “Ho Mann Jahaan” حضور داشت ، این فیلم نیز یکی از مشهورترین فیلم های پاکستان شد.
در سال ۲۰۱۶ ، وی در سریال تلویزیونی “Bin Roye” حضور یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کریستن چنووس
اوایل زندگی و پس زمینه

خان از یک پدر و مادر که به زبان اردو صحبت می‌کردند متولد شد. پدر ماهیرا، حافظ خان، پس از فروپاشی هند به همراه خانواده به پاکستان مهاجرت کرد.

او دارای یک برادر کوچکتر به نام حسن خان است که یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای می‌باشد.

تاریخ تولد: ۲۱ دسامبر ۱۹۸۴ (سن ۳۵ سال)، کراچی، پاکستان
قد: ۱٫۶۵ متر
همسر: علی عسکری (ازدواج ۲۰۰۷–۲۰۱۵)
آموزش: دانشگاه یو اس سی (۲۰۰۸)، Foundation Public School، کالج سانتامونیکا
کودکان: اذلن عسکری

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ماهره خان
4.2/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه