بیوگرافی رانبیر کاپور

4 سال پیش
بیوگرافی رانبیر کاپور
4.7/5 - (20 امتیاز)

بیوگرافی رانبیر کاپور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 رابین کاپور ( متولد سال ۱۹۸۳ ) بازیگر و تهیه کننده هندی است. او پسر ریشی و نیتو بازیگر میباشد. هم چنین نوه ی راج کارگردان و بازیگر نیز است ، کاپور بازیگری و ساخت فیلم را در مدرسه ی ” Visual Arts” و هم چنین “Lee Strasberg Theatre and Film Institute” آموزش دیده است. هم چنین او در فیلم “Black (2005)” نیز برای سانجی لیلا بهانسالی به عنوان دستیار بوده است. اولین بار نیز در فیلم “Saawariya (2007)” حضور یافت. کاپور بعدا نیز در سه فیلم در سال ۲۰۰۹ حضور یافت. اولین فیلم او “Wake Up Sid” ، دومین فیلم او ، فیلم کمدی “Ajab Prem Ki Ghazab Kahani,” و بعد نیز درام “Rocket Singh: Salesman of the Year” بود.

زندگینامه رانبیر کاپور

بیوگرافی رانبیر کاپور

فعالیت هنری

در سال ۲۰۱۱ نیز در درام “Rockstar” و سال بعد یعنی ۲۰۱۲ ، در کمدی درام “Barfi!” بازی کرد و بعد از این بازی توانست دو جایزه به عنوان بهترین بازیگر را بدست آورد. در سال ۲۰۱۳ ، در فیلم رمانتیک کمدی “Yeh Jawaani Hai Deewani” بوده است. این فیلم یکی از مشهورترین فیلم های هندی میباشد. همین بازی نیز باعث شد که وی به یکی از بازیگران نقش اصلی بالیوود بدل شود.
گرچه ، او در سری از فیلم های بالیوود حضور یافته است ، ولی برای مدتی کلن نتوانست در فیلم های پرفروشی حضور یابد. البته در سال ۲۰۱۵ او در “Tamasha” بار دیگر حضور یافت.

در سال ۲۰۱۶ نیز در فیلمی پرفروش که فیلمی موسیقی و رمانتیک بود به نام “Ae Dil Hai Mushkil.” بازی کرده است.
وی بخاطر کار حرفه ای خود در فیلم های بالیوودی به یکی از مشهورترین و گرانترین بازیگران در کشور هند تبدیل شده است. تابحال نیز جایزه های زیادی را از جمله ۵ “Filmfare Awards” کسب کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلکساندر اسکارسگارد

تاریخ تولد
September 28, 1982
سن
۳۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲۱ wins & 22 nominations

قد: ۱٫۸۱ متر
فیلم‌های آینده: برهماسترا، شمشیر
جوایز: جایزهٔ فیلم‌فیر برای بهترین بازیگر مرد

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رانبیر کاپور
4.7/5 - (20 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه