بیوگرافی رانویر سینگ

4 سال پیش
4.4/5 - (48 امتیاز)

بیوگرافی رانویر سینگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سینگ در ۶ جولای ۱۹۸۵ بدنیا آمد. خانواده اش ساکن بمبی بودند. اقوامش زمانی که هند در حال استقلال بود از کراچی به بمبی رفتند. او یک خواهر به نام رتیکا بهاونانی دارد. یکی از دایی زاده هایش نیز بازیگر سونام کاپو و دیگری نیز تهیه کننده رهیا کاپور است ، آنها دختر بازیگر آنیل کاپور می باشند که همسرش نیز سونیت کاپور است. وی زمانی نامش را تغییر داد که دید واقعا نام طولانی است.

زندگینامه رانویر سینگ

بیوگرافی رانویر سینگ

فعالیت هنری

زمانی که او بچه بود در برنامه های زیادی محصول مدرسه و هم چنین سخنرانی های مختلفی حضور می یافت. یک بار زمانی که در یک مهمانی جشن تولد رفته بود مادر بزرگش از وی درخواست کرد که برقصد و وی را خوشحال کند. در همین زمان بود که وی از جایش برخواست و سریع با آهنگ کوما کوما رقص خود را شروع کرد. در سال ۱۹۹۱ در فیلم اکشن “Hum” و بعد نیز علاقه ی زیادی به بازی در فیلم های با مضمونی رقص علاقه پیدا کرد. گرچه ، بعدا او به مدرسه ی اقتصاد و تجارت رفت و در بمبی مشغول به تحصیل شد.

در تئاتر در نقش های کوچکی حضور می یافت. در سال ۲۰۰۷ او به بمبی بازگشت. بعدها به کار دستیار کارگردان مشغول شد ولی بعد از مدتی برای اینکه بازیگر شود این کار را رها کرد.
بعد از به اتمام رسیدن دانشگاه و اخذ مدرک به صنعت فیلم روی آورد و مشغول به کار بازیگری شد. در سال ۲۰۱۰ اولین فیلم خود را در نقش اصلی به نام “Band Baaja Baaraat” فیلمی کمدی و رمانیتک بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تونی کولت

این فیلم موفقیت خوبی را برایش به ارمغان آورد و وی توانست جایزه ی فیلم افیر را کسب کند.
بعد از بازی در این برنامه او در فیلم درام “Lootera (2013)” و بعد نیز در رمان ” Goliyon Ki Raasleela Ram-Leela (2013)” حضور داشت ، بهترین موفقیت کاری او با بازی در فیلم “Gunday (2014).” فیلمی اکشن و درام به ارمغان آمد.
در سال ۲۰۱۵ نیز در کمدی “Dil Dhadakne Do (2015)” و بعد نیز در فیلم “Bajirao Mastani,” یکی از بهترین و پرفروشترین فیلم های بالیوود حضور داشت.

جشنوراه فیر

رانویر سینگ برای بازی در نقش رام در فیلم رام لیلا نامزد جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم فیر ۲۰۱۴ و برای بازی در نقش پیشوا باجیراو در فیلم باجیراو مستانی برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم فیر ۲۰۱۶ شد.نقش مقابل وی در هردو فیلم دیپیکا پادوکن (بعلاوهٔ پریانکا چوپرا در فیلم باجیراو مستانی) و کارگردان هردو فیلم سانجای لیلا بانسالی است. حرکات وی در ویدئوی اهنگ‌های Tattad Tattad از فیلم رام لیلا در هند بسیار معروف است.

تاریخ تولد:

۶ ژوئیهٔ ۱۹۸۵ (سن ۳۴ سال)، بمبئی، هند

قد:

۱٫۷۸ متر

همسر:

دیپیکا پادوکونه (ازدواج ۲۰۱۸)

فیلم‌های آینده:

’۸۳، Sooryavanshi، ۸۳

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رانویر سینگ
4.4/5 - (48 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه