بیوگرافی آلیا بات

4 سال پیش
4.4/5 - (16 امتیاز)

بیوگرافی آلیا بات به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آلیا بهاتی ( متولد سال ۱۹۹۳ میباشد ) بازیگر و خواننده ی انگلیسی که در بالیوود نیز کار کرده است و در خانواده ی بهات بزرگ شده است. او بازیگر فیلم ساز ماهش بهات و بازیگر سونی رازدن است. اولین بار در سال ۱۹۹۹ بود که او در فیلم “Sangharsh” در نقش هنرمند کودک حضور یافت. بهات در نقش اصلی زن در سال ۲۰۱۲ در فیلم “Student of the Year” حضور داشته است. این فیلم اثر کاران جوهار است. وی نامزد بهترین بازی نقش زن نیز بوده است.

زندگینامه آلیا بات

بیوگرافی آلیا بات

فعالیت هنری

بهات با بازی در نقش اصلی زن در فیلم های موفق زیادی توانسته درآمد زیادی کسب نماید. در سال ۲۰۱۴ او در “۲ States” فیلمی درام ، بعد نیز در فیلم کمدی “Humpty Sharma Ki Dulhania (2014)” ، فیلم درام “Kapoor & Sons (2016)” و هم چنین فیلم “Dear Zindagi (2016)” بازی کرده است. بخاطر این بازی ها نیز وی از سوی منتقدان توانسته بازهای مثبت زیادی را کسب کند.

در سال ۲۰۱۴ او در “Highway (2014)” بوده که توانسته جایزه ی بهترین بازیگر زن را بدست آورد. در سال ۲۰۱۶ نیز در “Udta Punjab” حضور داشت که این فیلم نیز همان جایزه را برایش به ارمغان آورد.
به علاوه ی بازی در فیلم ، بهات خط فروش لباس خودش را نیز به راه انداخته است. ۵ آهنگ نیز در فیلم ها ساخته است و در برنامه های تئاتری و کنسرت های زیادی حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تام آرنولد

بهات به خواندن در ” Highway (2014)” نیز پرداخته است. در سال ۲۰۱۴ ، او هم چنین به کار خوانندگی خود ادامه داد. در سال ۲۰۱۶ نیز ورژن دیگری از ” Ikk Kudi” را ساختو
به علاوه ی بازی هایش در فیلم که توانسته است تا بحال جوایز زیادی را کسب کند.

زندگی

خانواده بات برای سال‌ها در صنعت فیلم‌سازی کار کرده‌اند. آلیا بات دختر ماهش بات کارگردان، بازیگر و خواننده است که از ازدواج دوم خود صاحب دو فرزند آلیا و شاهین شده‌است.

تاریخ تولد: ۱۵ مارس ۱۹۹۳ (سن ۲۶ سال)، بمبئی، هند
قد: ۱٫۵۵ متر
نام اصلی: آلیا بهات
پیشه: بازیگر
فیلم‌های آینده: RRR، برهماسترا، Gangubai Kathiawadi، خیابان ۲

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آلیا بات
4.4/5 - (16 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • Neee
    4 سال پیش

    ازش بدم میاد😐

  • S-j.s-k
    3 سال پیش

    من که خیلی دوستش دارم