بیوگرافی جیانگ ونلی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جیانگ ونلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جیانگ ونلی در خانواده ای خاص متولد شد. پدرش مهندس خط آهن بود و مادرش نیز در خط آهن به عنوان متصدی تلفن کار میکرد.

زندگینامه جیانگ ونلی

بیوگرافی جیانگ ونلی

فعالیت هنری

والدنیش عاشق هنر و ادب بودند ، از زمانی که جیانگ دختر کوچکی بود ، پدرش به وی آموزش میداد تا کتاب های مشهور ، نقاشی و خوانندگی را بیاموزد. وقتی جیانگ ۵ سال داشت ، عاشق ژیمناستیک شد ، مادرش نیز وی را به کلاس رقص و ژیمناستیک فرستاد. با این حال وی نتوانست در ژیمناستیک آن چنان موفق شود و به استاندارهای لازم دست نیافت ، مربی وی نیز از اینکه او را در تیم رسمی قرار دهد خودداری کرد. جیا مدت ۵ سال را به تمرین ژیمناستیک اختصاص داد ، بعد نیز در سن ۱۷ سالگی بود که به دانشگاه رفت.

گرچه ، وی تمرین زیادی کرد تا به دانشگاه راه یابد ولی به دلیل اینکه نمره هایش فقط توانست به ” secondary school” برود. در سال ۱۹۸۶ ، توانست از این مدرسه فارغ التحصیل شود و به کار در کمپانی سیتی واتر بپردازد. کارش این بود که راهی برای حمل آب به شهر برای مردم بیابد. در این کار نیز اصلا موفق نبود و بعد از مدتی به شهر بیجینگ رفت و زندگی جدیدی را آغاز کرد. باید اشاره کرد که خواهر زاده ی او نیز بازیگری عالی رتبه است.

حضور در تلویزیون

بدون هیچ آمادگی ، جیا در آکادمی فیلم بیجینگ قبول شد. بعد از شروع به تحصیل در اینجا ، شرکت فیلم سازی از وی برای چند نقش دعوت به عمل آورد. اولین نقش وی در سریال تلویزیونی ” Lily on Cliff” بود که او پرستار بود. در همان سال نیزسریال توانست یک جایزه ببرد. وی نیز در نقش بازیگر مکمل کاندید بود. بعد از این بازی در فیلم ” Li Li Yuan Shang Cao” حضور داشت و توانست جایزه جشنواره ی فیلم فرانسه را بدست آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الن پامپئو

آخرین فیلمش در زمان کار در کالج ” The Story of Xing” بود. او در نقش دختری به اسم ” Xing Hua” بازی کرد. بعد از این فیلم برای مدتی به آمریکا رفت ، زمان زیادی را در آنجا بود و بعد نیز بار دیگر به کشورش بازگشت.
بعد از بازگشتش در ابتدا در نقش لیو در فیلم “Who you think you are” و بعد از آن نیز در نقش چنگیی در فیلم “Farewell My Concubine” بازی کرد. در سال ۱۹۹۹ ، در ۲۰ قسمت از سریال ” Lead by the Hand” حضور داشت و بخاطر عملکردش توانست “Golden Eagle Awards” و “Feitian TV Awards” را کسب نماید. در سال ۲۰۰۰، نیز توانست جایزه ی دیگری را در نقش بهترین بازیگر بدست آورد.

تاریخ تولد: ۲۰ ژوئن ۱۹۶۹ (سن ۵۰ سال)، بنگبو، چین
ملیت: چینی
چینی سنتی: Jiang Wenli
همسر: Gu Changwei (ازدواج ۱۹۹۳)
جایزه: list Full

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جیانگ ونلی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه