بیوگرافی یو نان

4 سال پیش
بیوگرافی یو نان
4.8/5 - (58 امتیاز)

بیوگرافی یو نان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 یونان ( متولد سال ۱۹۷۸ میباشد ) او بازیگر چینی است که در دیالن متولد شده است و در آکادمی فیلم بیجینگ درس میخوانده است . در سال ۱۹۹۹ از آنجا نیز مدرک خود را گرفت.

زندگینامه یو نان

بیوگرافی یو نان

فعالیت هنری

اولین فیلم را در سال ۱۹۹۹ “Lunar Eclipse (1999)” بازی کرد. با این بازی در جشنواره ی “Deauville Asian Film Festival” شرکت کرد و جایزه ی بهترین بازیگر زن را بدست آورد. وی با کارگردان های زیادی از فیلم های نسل ۱۶ در چین همکاری داشته است. در سه فیلم از ” Wang Quan’an” بازی کرده است و توانسته در سال ۲۰۰۳ نیز در جشنواره ی بین المللی فیلم پاریس حضور یابد.

در سال ۲۰۰۷ نیز در Tuya’s Marriage, Golden Bear و هم چنین Berlin International Film Festival حضور داشت که توانست جایزه ی بهترین بازیگر زن را از ” the Chicago International Film Festival”43rd Chicago Film Festival”” که جشنواره ی بین المللی فیلم شیکاگو می شد کسب نماید. در سال ۲۰۰۹ نیز در Weaving Girl حضور داشت. در همین سال در “Montreal World Film Festival” حضور داشت.

وی هم چنین با کارگردان های بزرگ دیگری نیز کار کرده است وی در “In Love We Trust (2008)” بازی کرده است و توانسته در همین سال در جشنواره ی خرس نقره ای برلین نیز حضور یابد. در سال ۲۰۱۰ نیز در ” No Man’s Land (2010″ بازی کرده است.
نان در فیلم های غیر چینی نیز بازی کرده است ، به این دلیل که به زبان انگلیسی و فرانسوی مسلط می باشد. او در ” Fureur (2003)” ، ” My DNA Says I Love You (2008)” ، “Diamond Dogs (2007)” ، “Speed Racer (2008)” و “The Expendables 2 (2012)” حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مونیکا بلوچی

بخشی از فیلم‌شناسی
ازدواج تویا
ماه‌گرفتگی
سگ‌های الماسی
به عشق اعتماد داریم
مسابقه سرعت
در جستجوی جکی
بی‌مصرف‌ها ۲
تسخیر تایگر ماونتین
گرگ مبارز

تاریخ تولد: ۵ سپتامبر ۱۹۷۸ (سن ۴۱ سال)، دالیان، چین
آموزش: آکادمی فیلم پکن
نمایش‌های تلویزیونی: The Trading Floor، Beijing Love Story
جوایز: Golden Rooster Award for Best Actress
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ صد گل برای بهترین بازیگر نقش اول زن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی یو نان
4.8/5 - (58 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه