بیوگرافی شاهد کاپور

4 سال پیش
بیوگرافی شاهد کاپور
4.8/5 - (31 امتیاز)

بیوگرافی شاهد کاپور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 شهید کاپور متولد سال ۱۹۸۱ می باشد. کاپور بازیگر هندی است که در فیلم های هندی بازی می کرده است. او پسر بازیگر پانکاج کاپور است و خانواده اش اهل دهلی می باشند.

زندگینامه شاهد کاپور

بیوگرافی شاهد کاپور

فعالیت هنری

والدینش وقتی ۳ سال داشت از یکدیگر جدا شدند و او ادامه زندگی را در کنار مادر بود. وقتی سنش به ۱۰ سال رسید به بمبی رفتند و کاپور به آکادمی رقص دوار شیامک رفت. کاپور پیشینه ی خوبی در رقص دارد و در چند فیلم نیز نشان داده است که چقدر مهارت دارد. در چند فیلم در دهه ۹۰ بازی کرد و بعد نیز به فیلم های با مضمونی موسیقی و تبلیغات تلویزیونی رفت.

کاپور در سال ۲۰۰۳ بود که اولین بار در نقش اصلی در فیلم کمدی “Ishq Vishk” بازی کرد. بعد از این بازی نیز توانست جایزه ی ” Filmfare Award” را بدست آورد ، این جایزه برای اولین بازی او بود. در بازی ها اصلا موفق نبود. بع ها نیز در فیلمی موفق به نام “Vivah (2006)” حضور داشت که توانست نامزدی یک جایزه را بدست آورد. هم چنین در سال ۲۰۰۷ بود که در فیلم کمدی “Jab We Met” نیز بازی کرد و بعد در فیلم “Kaminey (2009)” حضور داشت.

بعد از اینکه توانست موفقیت دیگری در فروش فیلم بدست آورد در فیلم اشکنی به نام “R… Rajkumar (2013)” حضور یافت که فروشش عالی بود. در سال ۲۰۱۴ ، کاپور در فیلم درام زیبا “Haider” حضور داشت که توانست بار دیگر جایزه بگیرد. دو سال بعد نیز به بازی در “Udta Punjab” مشغول شد و جایزه ” Filmfare Critics” بهترین بازیگر را بدست آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عباس وفایی

او یکی از جذابترین افراد مشهور هند می باشد، شهرتش را تابحال حفظ کرده است و در نقش های رمانتیک زیادی حضور داشته و بجز آن به نقش نمایی در فیلم های اکشن نیز پرداخته است.

زندگی شخصی

پدر شاهد پانکاج کاپور از هنرپیشگان کلاسیک هندی و مادرش نلیما عظیم رقصنده و بازیگر قدیم است. وی در ۲۵ فوریه ۱۹۸۱ به دنیا امده‌است. پدر و مادر وی وقتی شاهد ۳ ساله بود از هم جدا شدند. بعد از طلاق والدینش او با مادرش زندگی کرد. البته او رابطه بسیار خوبی با پدرش و نامادریش سوپریا پاتاک داشت. او در مدرسه راجانز ویدیالایا در بمبئی تحصیل کرد. شاهد کاپور یک گیاهخوار است.

او یک خواهر به نام سانا و یک برادر به نام روهان و یک برادر ناتنی به نام ایششان کاتار دارد.” ایششان” با او در فیلم “واه لایف هو تو ایسی” (۲۰۰۵) بازی کرده‌است. پدربزرگ مادری او انور عظیم، که یک روزنامه‌نگار مارکسیست و نویسنده مشهور از بیهار بود. در طی بازی فیلم فیدا شاهد روابط خود با کرینا کاپور را آغاز کرد. آنها برای سه سال با هم رابطه داشتند و سپس در طی ساخت فیلم ” جب وی میت ” از هم جدا شدند.

بر طبق گفته شاهد آنها با هم مناسبات خوبی خواهند داشت و گفت: “من برای کرینا تمام شادیهای جهان را آرزو می‌کنم و برای او احترام زیادی قائل هستم او دختر بی نظیری است “.بعد از جدایی،آنها در فیلم اودوتا پنجاب حضور داشتند که طبق گفته شاهدان و همچنین اخبار رسانه ها،آنها سعی میکردند در تبلیغات فیلم در کنار هم حضور پیدا نکنند و به شدت از هم دوری میکردند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الکساندر بالدوین
رابطه های بیوگرافی شاهد کاپور

رابطه بعدی شاهد کاپور با بازیگر سرشناس [[پریانکا چوپرا]] ، دوست صمیمی کارینا کاپور بود.این زوج حدود دو سال بعد از هم جدا شدند.

شاهد که به شدت زیر نظر رسانه ها قرار گرفته بود و رابط عاطفی اش هر کدام به دلیلی به جدایی ختم میشد زندگی اش وارد مرحله ی بحرانی ای شده بود،بازی فوق العاده اش در فیلم حیدر موفقیتی عظیم برای او پدید آورد و کمی از طوفانی که‌گریبان زندگی اش را گرفته بود کم‌کرد.

او در پایان سال۲۰۱۵ با میرا راجپوت که فردی خارج از دنیای سینماست از دواج کرد.میرا راجپوت دختر یکی از مشهور ترین تاجر های هندی است و پیشنهاد اول خانواده شاهد برای ازدواج پسرشان بوده.میرا در رشته ادبیات تحصیلاتش را ادامه داده است.با اینکه تفاوت سنی شاهد و همسرش میرا حدود سیزده سال است اما شاهد همیشه از او‌ به عنوان یک‌زن باهوش و‌ بالغ و مستقل یاد کرده است.

آن ها دو فرزند به نام های میشا(دختر)و زین(پسر)دارند.

تاریخ تولد
February 25, 1981
سن
۳۸ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱۱ wins & 18 nominations

قد

۱٫۶۷ متر
همسر

میرا راجپوت (ازدواج ۲۰۱۵)
فیلم آینده

Jersey

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شاهد کاپور
4.8/5 - (31 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه