بیوگرافی سون لی

4 سال پیش
بیوگرافی سون لی
Rate this post

بیوگرافی سون لی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سون در ابتدا با حضور در “Star Search” ( 2001) کارش را آغاز کرد. وی در “MediaCorp” که برای کشور سنگاپور بود حضور داشت. او در مسابقات هنرمندان فلگشیپ در ابتدا حضور داشت.

زندگینامه سون لی

بیوگرافی سون لی

فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۳ ، تهیه کننده ی برنامه “Hai Yan” وی را برای بازی در نقش اصلی در سریال ” Goddess of Mercy” انتخاب کرد. بعد از بازی در این سریال وی توانست در چین شهرت زیادی را کسب نماید و بعد نیز به عنوان یکی از بازیگران رو به رشد بزرگ در چین شد.
در سال ۲۰۰۶ ، سان با بازی در فیلم ها کارش را ادامه داد ، وی در کنار جت لی بازی کرد. در این زمان بود که توانست در بیست و هشتمین “Hundred Flowers Awards” بخاطر عملکردش شرکت کند.
با حضور در سریال “Shanghai Bund” در سال ۲۰۰۷ نیز توانست شهرت بیشتری را کسب نماید.

سایر آثار

در سال ۲۰۰۸ ، سان در فیلم ترسناک “Painted Skin” در نقش شکارچی هیولایی بازی کرد. این فیلم توانست فروش بالایی داشته باشد. همین هم باعث شد که سان بتواند نامزدی بهترین بازیگر مکمل را بدست آورد. در همان سال ، او در سریال نظامی ” Tian Mi Mi” بازی کرده است. این سریال جز ۱۰ سریال برتر تلویزیون چین می باشد. که در آن سال نظیر نداشت.
در سال ۲۰۰۹ ، وی به بازی در فیلم “Iron Road” مشغول بوده است بعد از آن نیز توانست بار دیگر چند جایزه را بدست آورد در ابتدا دومین جایزه “Rome Film Festival” و بعد نیز “Gemini Awards” را بدست آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مراد علی سالار احمدی

در سال ۲۰۱۱ نیز به بازی در درام “The Legend of Zhen Huan” پرداخت. این سریال در ژاپن ، مالزی و کانادا نیز فیلم برداری شده بود و توانست رتبه دوم را کسب نماید.
در سال ۲۰۱۳، در درام ” Hot Mom” بازی کرد. بعد نیز در “۲۰th Magnolia Awards” توانست جایزه بهترین بازیگر را کسب نماید. در سال ۲۰۱۴ ، نیز او بار دیگر نامزد جایزه مشهورترین بازیگر شد.

تاریخ تولد: ۲۶ سپتامبر ۱۹۸۲ (سن ۳۷ سال)، شانگهای، چین
چینی سنتی: سون لی
چینی ساده: سون لی
همسر: دنگ چائو (ازدواج ۲۰۱۰)
کودکان: دنگ هانی، دنگ هانژی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سون لی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه