بیوگرافی هوانگ شنگ‌یی

4 سال پیش
بیوگرافی هوانگ شنگ‌یی
Rate this post

بیوگرافی هوانگ شنگ‌یی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هااونگ متولد شانگهای چین می باشد، در همانجا نیز بزرگ شده است. پدرش از مدرسه ی آمریکا مدرک گرفته است و در اوایل دهه ۹۰ نیز در همانجا ساکن بوده است.

زندگینامه هوانگ شنگ‌یی

بیوگرافی هوانگ شنگ‌یی

فعالیت هنری

در این زمان مادرش نیز به عنوان یک ادیتور در آژانس روزنامه مشغول به کار بوده است ، در شانگهای. در سال ۲۰۰۱ ، وی نیز در آکادمی فیلم بیجینگ مشغول به کار بوده است. در سال ۲۰۰۴ ، هااونگ قرار دادی را با “Stephen Chow” برای بازی در نقش اصلی زن ، فونگ در فیلم کمدی و اکشن “Kung Fu Hustle.” بست. در ماه آگوست هم قرار داد جدیدی با همین شرکت بست تا عکسش را در مجله به نمایش بگذارند. در سال ۲۰۰۷ بود که عکسهای او با لباس هایی هم چون کت و شلور در هنگ کنگ و شانگاهای در کاور مجله ها پخش شد.

در سال ۲۰۰۶ ، هااونگ با گروه چینا جولیا در تعداد زیادی از سریال های تلویزیونی بوده است. از جمله این سریال ها میتوان Tianxian Pei (2007), The Shadow of Empress Wu (2007) و Guangfu Taiji Chuanqi (2010) را نام برد. در سال ۲۰۰۸ نیز به “Emperor Entertainment Group” پیوست. سال بعد نیز ها ردیس گروه ” Entertainment Media Co” شد. هااونگ با بازیگر تام هنکز در فرش قرمز بود ه است که در هشتادو هفتمین آکادمی اوارد در سال ۲۰۱۵ بوده است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به جادوگر و مار سفید اشاره کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ارنو راپی

تاریخ تولد: ۱۱ فوریهٔ ۱۹۸۳ (سن ۳۷ سال)، شانگهای، چین
همسر: زی یانگ (ازدواج ۲۰۰۷)
آموزش: آکادمی فیلم پکن
والدین: زی یانگ، Deng Chuanli، Huang Ziqiang
نمایش‌های تلویزیونی: Sword Stained with Royal Blood

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هوانگ شنگ‌یی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه