بیوگرافی لیو شیشی

4 سال پیش
4.4/5 - (1155 امتیاز)

بیوگرافی لیو شیشی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لیو شیشی در ابتدا در آکادمی رقص بیجینگ مشغول به آموزش بالت بود. بعد نیز اولین بار در ” The Moon and the Wind (2005)” بازی کرده است. بعد از آن نیز به بازی در “The Young Warriors (2006)” و “The Fairies of Liaozhai (2007)” پرداخته است. توانست بخاطر این عملکرد نیز بازتاب خوبی را کسب نماید. در سال ۲۰۰۷ ، لیو از آکادمی بیجینگ فارغ التحصیل شد و با تانگرن مدیا قرار دادی را بست. با بازی در نقش میو نیانسی در “The Legend of the Condor Heroes (2008)” بود که شهرت فراوانی را کسب نمود.

زندگینامه لیو شیشی

بیوگرافی لیو شیشی

فعالیت هنری

لیو هم چنین در برنامه فانتزی “Chinese Paladin 3” نیز در سال ۲۰۰۹ حضور داشته است و بعد از این فیلم نیز به بازی در درام “A Weaver on the Horizon (2010)” که براساس داستان “Huang Daopo” بوده است بازی کرده. او در نقش شخصیت زن بوده است. لیو بعد نیز به بازی در نقش پرنسس زوها جیایو پرداخته است.

در سال ۲۰۱۱ ، وی توانست شهرت زیادی را بدست آورد. در ابتدا در نقش ” Yan Sanniang” در فیلم اکشن “The Vigilantes In Masks” حضور داشته است. بعد نیز به بازی در فیلم پرفروش و موفق “Scarlet Heart,” پرداخته ، در همین فیلم نیز اولین بار به خوانندگی پرداخت. البته این سریال در بین سریال های تلویزیونی نتوانست رتبه ی اول را کسب نماید. اما توانست مخاطبان زیادی داشته باشد.

سایر آثار

بعد از این نیز کارش را در سینما ادامه داد و اولین بار به بازی در ” The Next Miracle” پرداخت که کار ” Zhuo Li” بود. لیو هم چنین در دو فیلم دیگر به نام “Sad Fairy Tale” و “A Moment of Love” بازی کرده است. سال بعد توانست جایزه “Golden Eagle Goddess” را در “۹th China Golden Eagle TV Art Festival” کسب نماید. این جایزه مخصوص مشهورترین بازیگران چین است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیما خضرآبادی

در سال ۲۰۱۳ ، لیو در فیلم کمدی “Badges of Fury” در کنار جت لی بازی کرده است. بعد از این فیلم نیز در “Brotherhood of Blades” حضور یافت ، این فیلم در آگوست ۲۰۱۴ اکران شد. در همین سال در “wuxia” نیز حضور یافت. هردو فیلم رتبه ی بالایی را در فروش داشتند.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به علائم خشم اشاره کرد.

تاریخ تولد: ۱۰ مارس ۱۹۸۷ (سن ۳۲ سال)، پکن، چین
قد: ۱٫۶۵ متر
همسر: نیکی وو (ازدواج ۲۰۱۵)
نمایش‌های تلویزیونی: Scarlet Heart، The Imperial Doctress
آلبوم‌ها: Scarlet Heart- Original Television Soundtrack

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لیو شیشی
4.4/5 - (1155 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه