بیوگرافی یانگ می

4 سال پیش
2.7/5 - (16 امتیاز)

بیوگرافی یانگ می به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 زانگ حرفه اش را با بازی در چند سریال تلویزیونی آغاز کرد. در ابتدا در نقش های کوچکی حضور می یافت. در سریال هایی چون : Banner Hero (2007), Youth Forward Time (2009) و Qian Duoduo Gets Married (2010)..

زندگینامه یانگ می

بیوگرافی یانگ می

فعالیت هنری

بعد از فیلم برداری “If You Are the One 2″ ، توانست بسرعت شهرت فراوانی کسب نماید و در بین بازیگران رتبه بالای چین قرار گیرد. این اولین فیلم زانگ نیز بود.
در سال ۲۰۱۱ در ۵ فیلم حضور یافت، هم چون : Summer Love Love, No Liar, No Cry, Flying Swords of Dragon Gate و Starts Good Ends Good. Flying Swords of Dragon Gate فیلمی بود که فروشی حدود ۱۰۰ میلیون دلار داشت. وی توانست از ” Summer Love Love” تحسین زیادی را کسب کند.

در سال ۲۰۱۲ ، زانگ به بازی در کنار استنلی فانگ و اریک تیسانگ در فیلم “I Love Hong Kong 2012″ پرداخت. در همان سال به بازی در نقش اصلی در فیلم ” The Unfortunate Car” ، فیلمی کمدی پرداخته است.
در سال ۲۰۱۳ ،هم زانگ در “The Patriot Yue Fei” در نقش لیانگ بوده است. در این سریال او به بازی در کنار کسانی چون Huang Xiaoming, Gallen Lo, Shao Bing و Yu Rongguang پرداخته است. البته به بازی در “wuxia” و سریال تلویزیونی “The Demi-Gods and Semi-Devil” نیز پرداخته است، در این برنامه نیز کسانی چون Wallace Chung, Kim Kibum حضور داشتند.

همکاری با هنرمندان

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Mi Yang بازی در فیلم Painted Skin: The Resurrection بوده است. Mi Yang سال ۱۳۹۱ در ۲۶ سالگی در فیلم Painted Skin: The Resurrection نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Wuershan همکاری داشته است. Mi Yang توانست با بازی در فیلم Painted Skin: The Resurrection تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ژان ژو، Kun Chen، Wei Zhao و Shaofeng Feng بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جرج ویلیام بیلی

Mi Yang علاوه‌بر فیلم Painted Skin: The Resurrection، سال ۱۳۹۱ در ۲۶ سالگی در فیلم Love in the Buff نیز بازی کرده است. Mi Yang این‌بار با Ho-Cheung Pang یعنی کارگردان فیلم Love in the Buff و هنرمندانی چون Miriam Chin Wah Yeung، Shawn Yue، Zheng Xu و Lan An همکاری داشت.

در سال ۲۰۱۴ نیز او به بازی در نقش داجی در سریال تلویزینی ” The Investiture of the Gods” پرداخته است.

تاریخ تولد:

۱۲ سپتامبر ۱۹۸۶ (سن ۳۳ سال)، Xuanwu District, Beijing، پکن، چین
قد:

۱٫۶۸ متر
همسر:

هاویک لاو (ازدواج ۲۰۱۳–۲۰۱۸)
فیلم:

Tiny Times، Fall in Love Like a Star

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی یانگ می
2.7/5 - (16 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه