بیوگرافی ژو ژان

4 سال پیش
بیوگرافی ژو ژان
Rate this post

بیوگرافی ژو ژان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ژو سانگ اولین بار در فیلم ” The Pampered Wife” بعد نیز در همان سال در “Temptress Moon” بازی کرده است. هم چنین او در فیلم “The Emperor and the Assassin” نیز حضور داشته است.

زندگینامه ژو ژان

بیوگرافی ژو ژان

فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۰، ژو به بازی در فیلم درام “Palace of Desire”و بعد نیز در جشنواره “۱۸th China TV Golden Eagle Award”حضور داشته است.
ژو شهرت زیادی را با بازی در “Suzhou Rive” بدست آورد. در این فیلم او در نقش دو زن متفاوت بود. بعد از این کار نیز توانست در ” the 15th Festival du Film de Paris” شرکت کند.

در سال ۲۰۰۱ نیز در “Hollywood Hong Kong” بازی کردو بعد نیز در ” A Pinwheel Without Wind” و توانست باردیگر برنده جایزه شود. با بازیهایش در سال ۲۰۰۰ ، ژو توانست در جهان مطرح گردد. بعد نیز در “Balzac and the Little Chinese Seamstress” به بازی پرداخت. در همین سال ، به بازی در سریال مشهور ” Ju Zi Hong Le” پرداخت که در بین ۱۰ بازیگر برتر سال نیز قرار گرفت. در سال ۲۰۰۳ در سریال تلویزیونی “The Legend of the Condor Heroes: حضور داشت. این سریال نه تنها در چین بلکه در ژاپن نیز ساخته و معروف شد.

سایر آثار

در سالهای ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ ، به بازی در فیلم های Baobei in Love, Beauty Remains و A West Lake Moment پرداخته است. بخاطر بازی در ” Baobei in Love” وی توانست جایزه بهترین بازیگر چین را کسب نماید.
ژو هم چنین در همین سال در “Perhaps Love” نیز حضور داشته است. در سال ۲۰۰۶ ، وی قرار دادی را با “Huayi Brothers” بست. در سال ۲۰۰۷ ژو در “Ming Ming (2007)” بازی کرد. در سال ۲۰۰۸ نیز ژو در فیلم رمانتیک “The Equation of Love and Death” بازی کرده است. هم چنین در سال ۲۰۰۹ ژو در فیلم “The Message” حضور یافت. و بعد از آن در “Flying Swords of Dragon Gate” بازی کرده است. وی هم چنین در “Confucius (2010)” و “The Founding of a Party (2011)”.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جنيفر لارنس

از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم اطلس ابر اشاره کرد.

تاریخ تولد: ۱۸ اکتبر ۱۹۷۴ (سن ۴۵ سال)، کوجاو، چین
قد: ۱٫۶ متر
همسر: آرچی کائو (ازدواج ۲۰۱۴)
آلبوم‌ها: Ou Yu، Xia Tian، The Banquet، ۱۲۲۷
والدین: Chen Yiqin، Zhou Tianyu

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ژو ژان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه