بیوگرافی گائو یوان یوان

4 سال پیش
بیوگرافی گائو یوان یوان
Rate this post

بیوگرافی گائو یوان یوان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 گایو در ۱۹۷۹ بدنیا آمده است، وی در سال ۱۹۹۶ بود که به صنعت سرگرمی وارد شد. برخلاف دیگر بازیگران چین ، از هیچ آکادمی و آموزشگاهی فارغ التحصیل نشد. در ابتدا کارش را بصورت تبلیغات تلویزیونی برای بستنی های ” Meadow Gold” شروع کرد. بعد از مدتی نیز در سال ۱۹۹۷ بود که در فیلم کمدی “Spicy Love Soup” اثر زانگ یانگ حضور یافت. در سال ۲۰۰۰، وی به کار تبلیغات برای کیینگ زیو در شبکه CCTV در جریان “Sydney 2000 Olympic Games” بوده است.

زندگینامه گائو یوان یوان

بیوگرافی گائو یوان یوان

فعالیت هنری

گایو شهرت زیادی را نیز با بازی نقش اصلی در سریال تلویزوینی “Zhou Zhiruo” بازی کرده است. نقشش نیز هم نام اسم سریال بوده است. این سریال در تایوان و چین فیلم برداری شده بود. توانست رتبه ی بالا و شهرت زیادی را در آسیا کسب نماید.
گایو در برنامه های جهانی نیز حضور داشته است. در سا ل ۲۰۰۵، در “۵۸th Cannes Film Festival” حضور یافته بود، این حضورش بخاطر فیلم “Shanghai Dreams,” بوده است. جکی چان درمورد او گفته که بازیگری است زیبارو و قهرمان که میتواند موفقیت زیادی را در سینمای هنگ کنگ بدست آورد. در همان سال ، توانست ” Miss Bai He” شود. شاید بخاطر چهره ی زیبا و مظلومش بوده است.

گایو ، بعد در فیلم کمدی و اکشن “Rob-B-Hood” اثر جکی چان حضور داشته است، هم چنین بخاطر این بازی نامزد “Hundred Flowers Awards” بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گروه زدبازی

در سال ۲۰۰۷، وی به بازی در فیلم رمانتیک “Love in the City” در مقابل “Shawn Yue” پرداخته است. بخاطر بازی در نقش زنی کر و لال که معلم بوده است توانست در “۱۱th China Film Society Of Performing Art Award” برنده شود. در همین سال ، وی به بازی در فیلم “City of Life and Death” ، فیلمی علمی درباره حوادث نانجینگ پرداخته است. نقش او معلمی بود که بعد از “Second Sino-Japanese War” به ژآپن باز میگردد.
در سال ۲۰۱۱، وی به بازی در فیلم “Don’t Go Breaking My Heart” پرداخته است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به شهر زندگی و مرگ و لله‌های اجباری اشاره کرد.

تاریخ تولد: ۵ اکتبر ۱۹۷۹ (سن ۴۰ سال)، Yungang Residential District، پکن، چین
چینی سنتی: گائو یوان یوان
چینی ساده: گائو یوان یوان
همسر: مارک چاو (ازدواج ۲۰۱۴)
کودکان: ریا چاو

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گائو یوان یوان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه