بیوگرافی لی بینگ‌بینگ

4 سال پیش
4.7/5 - (63 امتیاز)

بیوگرافی لی بینگ‌بینگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لی بینگ در چین بدنیا آمده است. در ابتدا او هیچ علاقه ای به بازیگری نداشت و میخواست که معلم شود. گرچه ، در زمان فارغ التحصیلی ، علاقه ی زیادی را به بازیگری نشان داد و در آخر نیز به وسیله ی یکی از دوستانش به آکادمی تئاتر شانگهای در سال ۱۹۹۳ رفت.

زندگینامه لی بینگ‌بینگ

بیوگرافی لی بینگ‌بینگ

فعالیت هنری

لی بعد از بازی در “Seventeen Years (1999)” اثر زانگ یان بود که شهرت فراوانی را کسب نمود و توانست در جشنواره ی فیلم سنگاپور در سال ۱۹۹۹ حضور یابد. در سال ۲۰۰۱، لی در سریال تلویزوینی ” Young Justice Bao,” حضور یافته است. همین فیلم باعث شد که در میان مشهور ترین بازیگران چینی قرار بگیرد. و نام وی در بین ۱۰ بازیگر مطرح چین بیاید.
لی بیشتر به بازی در فیلم های اکشن می پرداخت. و در چندین “wuxia” و سریال تلویزیونی هم چون Taiji Prodigy و Eight Heroes. حضور یافته است.

در سال ۲۰۰۴ ، لی در فیلم کمدی “Waiting Alone” حضور داشت که در آکادمی چین نامزد دریافت سه جایزه شد. در همان سال ، لی توانست جایزه مشهورترین بازیگر را در “۱۲th Beijing College Film Festival” بدست آورد. لی در فیلم “A World Without Thieves,” اثر Feng Xiaogang حضور داشت و نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل زن رادر سال ۲۰۰۶ کسب نمود.

مهم ترین نقش آفرینی های قرن ۲۱

در سال ۲۰۰۵ نیز لی در فیلم “The Knot” اثر یی لی حضور داشت، بخاطر حضور در این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن در “۲۰۰۷ Huabiao Awards” و “۲۰۰۸ Hundred Flowers Awards” را کسب نمود. این فیلم بهترین فیلم زبان خارجی چین نیز شد. بعد در کنار جکی چان و جت لی در “The Forbidden Kingdom” بازی کرد. این صحنه ها را خودش بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سوگل قلاتیان

در سال ۲۰۰۹ ، لی در فیلم جاسوسی “The Message” بازی کرده است و جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن را کسب نموده است. لی بعد نیز در “Detective Dee and the Mystery of the Phantom Flame” در سال ۲۰۱۰ حضور داشته است. بعد از این بازی در فیلم دیگری در کنار جکی چان حضور داشت به نام “۱۹۱۱”

وی هم چنین در “Snow Flower and the Secret Fan (2011)” که اولین فیلم هالیوودی او نیز می باشد بازی کرده است. سال بعد نیز در “Resident Evil: Retribution (2012)” حضور یافت و دو سال بعد نیز در “Transformers: Age of Extinction” به بازی پرداخته است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به رزیدنت ایول: قصاص، پادشاهی ممنوعه، تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض و مگ اشاره کرد.

تاریخ تولد: ۲۷ فوریهٔ ۱۹۷۳ (سن ۴۶ سال)، Wuchang, Heilongjiang، هاربین، چین
قد: ۱٫۶۵ متر
چینی: لی بینگ‌بینگ
آلبوم‌ها: 自&己
نمایش‌های تلویزیونی: Young Justice Bao، Taiji Prodigy

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لی بینگ‌بینگ
4.7/5 - (63 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه