بیوگرافی اورمیلا ماتوندکار

4 سال پیش
بیوگرافی اورمیلا ماتوندکار
4.6/5 - (31 امتیاز)

بیوگرافی اورمیلا ماتوندکار به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اورمیلیا ماتوندکار متولد سال ۱۹۷۴ می باشد. او بازیگر هندی است که بیشتر بخاطر بازی در سینما شهرت دارد. وی تابحال در فیلم های Marathi, Telugu, Tamil و Malayalam حضور داشته است. وی هم چنین یکی از بازیگران تئاتری نیز می باشد.

زندگینامه اورمیلا ماتوندکار

بیوگرافی اورمیلا ماتوندکار

فعالیت هنری

زمانی در رسانه ها به عنوان سمبل جذابیت بود. تابحال توانسته است ۶ نامزدی در “Filmfare Award” بدست آورد. نقش های سینمایی او از جذابیت خاصی برخوردار است. این جذابیت بخاطر استایل و مهارت های او در رقص بوده است. وی اولین بار حرفه ی خود در بازیگری را با حضور در ” Zaakol” در سال ۱۹۸۰ شروع کرد و بعد نیز در اولین فیلم بالیوودی خود به نام “Kalyug (1981)” حضور یافت. بعدها نیز در همان کودکی با حضور در فیلم درام “Masoom (1983)” تحسین زیادی از سوی منتقدان کسب نمود. در نقش یک هنرمند کودک در چند برنامه دیگر نیز حضور داشت.

نقش های بالای ۱۸ سال

در نقش های بالای ۱۸ سال نیز حضور داشته است. او در فیلم “Chanakyan (1989)” نیز بازی کرده است و بعد نیز به بازی در “Narsimha (1991),” اولین فیلم بالیوودی پرداخته است. این موفقیت از سری از شکست های انتقادی و تبلیغاتی بدست آمده است.
فیلم ساز “Ram Gopal Varma” وی را برای بازی در نقش اصلی زن در درام موفق “Rangeela (1995)” انتخاب کرد. این فیلم موفقیت زیادی را بدست آورده است و همین باعث شد که بتواند در فیلم های دیگری نیز حضور یابد. بعد از این به بازی در “Judaai (1997)” و فیلم جنایی “Satya (1998)” پرداخته است.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی شیوا بلوریان

با بازی در Antham (1992), Gaayam (1993), Indian (1996), و Anaganaga Oka Roju (1997) توانست موفقیت بالایی را بدست آورد. بعد از این بازی ها نیز در “Pyaar Tune Kya Kiya” حضور داشت و بعد نیز در سال ۲۰۰۳ ، در فیلم “Bhoot” حضور داشت. با شروع صده ی جدید در کنار فیلم سازان زیادی در فیلم های موفق زیادی حضور داشته است. وی در دارم های Tehzeeb (2003), Pinjar (2003), Naina (2005), Maine Gandhi Ko Nahin Mara (2005), Bas Ek Pal (2006) و Ajoba (2014) حضور داشت.
در سال ۲۰۰۷ نیز در برنامه “Jhalak Dikhhla Jaa Season 2.” حضور داشت.

بخشی از فیلمشناسی

بی‌گناه (۱۹۸۳)
نارسیمها (۱۹۹۱)
معجزه (۱۹۹۲)
بی‌قید و شرط (۱۹۹۳)
بیا در آغوشم (۱۹۹۴)
رنگارنگ (۱۹۹۵)
هندی (۱۹۹۶)
جدایی (۱۹۹۷)
افلاطون (۱۹۹۷)
دویدن (۱۹۹۷)
دروازه چین (۱۹۹۸)
حقیقت (۱۹۹۸)
جان من قبول کن (۱۹۹۹)
من برای تو می‌میرم (۱۹۹۹)
زیبا (۱۹۹۹)
دیوانه (۲۰۰۰)
مرد مجرد (۲۰۰۰)
بیمناکی (۲۰۰۱)
کمپانی (۲۰۰۲)
سه برادر (۲۰۰۲)
دیوانگی (۲۰۰۲)
سلاح (۲۰۰۲)
روح (۲۰۰۳)
قفس (۲۰۰۳)
تهذیب (۲۰۰۳)
انتقام‌جو (۲۰۰۴)
من گاندی را نکشتم (۲۰۰۵)
ناینا (۲۰۰۵)
بنارس (۲۰۰۶)
سرعت (۲۰۰۷)
آتش (۲۰۰۷)
ام شنتی ام (۲۰۰۷)
ایمی (۲۰۰۸)
سفر به دهلی (۲۰۱۲)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اورمیلا ماتوندکار
4.6/5 - (31 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • سعید
    1 سال پیش

    سلام
    این بازیگر اورمیلا ماتوندکار یه دوجنسه اس زمانی که هندوستان بودم دیدمش . تو هندوستان جزو چند نفر هرزگی و کثیفی معروفه یکی این اومیلاست