بیوگرافی جاسیندا بارت

4 سال پیش
بیوگرافی جاسیندا بارت
Rate this post

بیوگرافی جاسیندا بارت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جاسیندا بارت متولد سال ۱۹۷۲ می باشد. او بازیگر آمریکایی – استرالیایی است و مدل رسمی نیز است ، اولین بار بخاطر بازی در “The Real World: London” در سال ۱۹۹۵ بود که شناخته شد و بعد نیز توانست در فیلم های بیشتری هم چون The Human Stain (2003), Bridget Jones: The Edge of Reason (2004), Ladder 49 (2004), The Namesake (2006), Poseidon (2006) و The Last Kiss (2006) حضور یابد.

زندگینامه جاسیندا بارت

بیوگرافی جاسیندا بارت

فعالیت هنری

در سال ۲۰۱۳ نیز در سریال “The Following ” حضور داشت و بعد از مدتی نیز در سال ۲۰۱۵ به بازی در سریال “Bloodline” پرداخته است.

وی متولد کوینزلند می باشد. پدرش خلبان هواپیمای جنگی بوده است. در سال ۱۹۸۸ بود که بارت به ” Dolly Covergirl contest” که سالیانه برگزار می شد رفت و توانست نفر اول شود. در سن ۱۷ سالگی بود که به اروپا رفت و به حرفه ی مدلینگ روی آورد. در سا ل۱۹۵۵ ، او اولین بار در “The Real World: London” در شبکه تلویزیونی MTV بازی کرد. بعد از این نیز به دانشگاه آکسفورد رفت و در آکادمی درام آمریکایی – انگلیسی آنجا مشغول به تحصیل شد و اولین فیلم خود را نیز “Campfire Tales (1997).” بازی کرد.
در سپتامبر سال ۱۹۹۸ نیز در “Maxim” ( مجله ) حضور داشت. بعد از این برنامه نیز وی در سوپ اوپرای ” Wind on Water” محصول شبکه NBC است. این برنامه در فصل اول تمام شد.

بارت با کمدین “Chris Hardwick” نامزد بوده است. بعد نیز با بازیگر آمریکایی “Gabriel Macht ” در سال ۲۰۰۴ ازدواج کرده است. آنها در سال ۲۰۰۷ صاحب یک فرزند شدند. هردو نیز با یکدیگر در “Middle Men (2009)” حضور یافتند. بارت در “Suits (2012-2013)” نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی دنیا مدنی

از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در بریجت جونز: نکته باریک، نردبان ۴۹، مردان متوسط، نامسیک اشاره کرد.

تاریخ تولد: ۲ اوت ۱۹۷۲ (سن ۴۷ سال)، بریزبن، استرالیا
قد: ۱٫۷۸ متر
همسر: گابریل مکت (ازدواج ۲۰۰۴)
کودکان: ساتین آناییس جرالدین مکت، لوکا مکت
آموزش: British American Drama Academy، San Sisto College، Kenmore State High School، Corinda State High School

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جاسیندا بارت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه