بیوگرافی برینا مایکل پالیسینیا

4 سال پیش
بیوگرافی برینا مایکل پالیسینیا
Rate this post

بیوگرافی برینا مایکل پالیسینیا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 برینا مایکل پالیسینیا متولد سال ۱۹۸۴ می باشد ، بیشترش کارش بصورت صداگذاری بوده است.

زندگینامه برینا مایکل پالیسینیا

بیوگرافی برینا مایکل پالیسینیا

فعالیت هنری

او بیشتر به صداگذاری در انیمه های ژاپنی که به زبان انگلیسی بوده اند می باشد. از جمله کارهای او میتوان Case Closed, One Piece, Black Cat, Suzuka, Hell Girl, Black Butler, Spice and Wolf, Fairy Tail, و Okami-san and Her Seven Companions. را می توان نام برد. وی هم چنین از جمله بازیگران فیلم ها و سریال های اکشن نیز بوده است. در سال ۲۰۱۴ ، در نقش سوفیا در فیلم کوتاه “Star-Crossed” بازی کرد.

برینا متولد اکولاهاما می باشد و در همانجا نیز بزرگ شده است. در کودکی ، برینا در هوندراس زندگی می کرد. زمانی که به سن ۴ سالگی رسید هندراس را ترک کردند. در کودکی نیز در هوندراس و چند جای دیگر بود. در واقع بین آنجا و اوکلاهاما بود. برادرش جینو نیز مهندس و دستیار تهیه کننده است.

زندگی شخصی

برینا بعد از این به تگزاس رفته و در آنجا سکونت می کند. وی از مدرسه “Weatherford High School” در سال ۲۰۰۲ دیپلم خود را گرفته است. البته بعد نیز به دانشگاه شمال تگزاس رفته است و در آنجا نیز درس می خوانده است. در سریال درام ( انیمه ) “Dragon Ball Z.” بوده است. بعد از اینکه از دانشگاه تگزاس مدرکش را در رشته هنر و موسیقی در سال ۲۰۰۶ گرفته است، به کار صداگذاری در برنامه های سریالی و انیمه ها پرداخته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بیل مورای

در کنار بازیگری های بزرگسالانه اش میتوان گفت که در نقش های زنانه و پسر های کم سن و سال عالی بوده است.
وی یکی از کسانی بود که در برنامه “GameStop TV” حضور داشت و در فیلم های مستقل زیادی نیز هم چون “The Ladies of the House” و “Lumberjack Man.” حضور داشته است. در سال ۲۰۱۴ ، او نقشهای دیگری را در درام علمی تخیلی “Star-Crossed” داشته است.

تاریخ تولد: ۱۳ فوریهٔ ۱۹۸۴ (سن ۳۶ سال)، اکلاهما، آمریکا
همسر: پاول وینگو (ازدواج ۲۰۰۹)
فرزندان: ۱
آموزش: Weatherford High School، دانشگاه شمال تگزاس
خواهر و برادر: جینو پالنسیا

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی برینا مایکل پالیسینیا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه