بیوگرافی ناتاشا هنستریج

4 سال پیش
بیوگرافی ناتاشا هنستریج
4.8/5 - (27 امتیاز)

بیوگرافی ناتاشا هنستریج به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ناتاشا هنستریج اولین بار در فیلم “Species (1995)” حضور داشت و این نقطه ی آغاز کار او بود. در این نقش او یک مهندس بود که نصف انسان و نصف موجود فضایی بود. این فیلم فروش فوق العاده بالایی داشت و توانست فقط در آمریکا فروشی معادل ۱۱۳ میلیون دلار داشته باشد. البته یکی از دلایل فروشش محتوای جنسی که در خود جا داده بود نیز بود. هم چنین ناتاشا بخاطر بازی در این فیلم توانست MTV Movie Award بهترین بوسه را نیز بدست آورد. در سال ۱۹۹۸ ناتاشا به بازی در نقش ایو در “Species II,” پرداخت، برخلاف فیلم قبلی این فیلم فوق العاده فروشش پایین بود.

زندگینامه ناتاشا هنستریج

بیوگرافی ناتاشا هنستریج

فعالیت هنری

بعد از این فیلم او در فیلم های مستقلی هم چون ” Bela Donna” و “Dog Park” حضور داشت و توانست موفقیت نسبتا خوبی را نیز کسب نماید. ناتاشا هم چنین در مقابل “Jean-Claude Van Damme” در فیلم اکشن “Maximum Risk” نیز حضور داشت. هم چنین بعد از این فیلم نیز به بازی در “The Whole Nine Yards (2000)” و “The Whole Ten Yards (2010)” پرداخته بوده. در سال ۲۰۰۱ او در اثر جان کارپنتر “Ghosts of Mars (2001)” نیز حضور داشته است. این فیلم نیز ضعیف بود. در سال ۲۰۰۴ ، بار دیگر در نقش ایو در “Species III” حضور داشت.

وی به بازی در نقش های زیادی نیز در تلویزیون پرداخته است. برای مثال در ” Caracara and The Outer Limits” حضور داشته است. در سال ۲۰۰۵ نیز در درام شبکه ABC “Commander in Chief,” در کنار گرین دیوص حضور داشته است. وی هم چنین به بازی در “Mostly True Stories: Urban Legends Revealed” نیز پرداخته است. بصورت مهمان نیز در “South Park” حضور داشته است. در این برنامه در نقش معلم جایگزین بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ملیسا راوش

ناتاشا در سریال تلویزینی “She Spies” نیز بازی کرده است. این سریال مدت زیادی طول نکشید و خیلی سریع کنسل شد. در برنامه تلویزیونی ” Widow on the Hill” اثر شبکه Lifetime بوده است. سال بعد نیز در مینی سریال “Would Be Kings” محصول شبکه CTV بازی کرده و توانسته جایزه ببرد. در بازی ویدئویی “Command and Conquer 3: Tiberium Wars” حضور داشته است.

در ساسل ۲۰۰۸ نیز در سریال “Eli Stone.” محصول شبکه ABC بازی کرده است. بعد از آن نیز در برنامه “Anytown” بوده. سال ۲۰۰۹ ناتاشا در نقش مهمان در “The Tonight Show” در کنار کونان اوبریان حضور یافت. سال ۲۰۱۱ نیز در فصل ۹ و اخر سریال “CSI: Miami” و سریال “The Secret Circle” بوده است.

فیلم‌شناسی

گونه (۱۹۹۵)
نهایت خطر (۱۹۹۶)
گونه ۲ (۱۹۹۸)
پارک سگ (۱۹۹۸)
همه نه یارد (۲۰۰۰)
گزاف گویی (۲۰۰۰)
ارواح مریخ (۲۰۰۱)
سرقت (۲۰۰۲)
همه ده یارد (۲۰۰۴)
گونه ۳ (۲۰۰۴)
فریب (۲۰۰۸)
دایره راز (مجموعه تلویزیونی)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ناتاشا هنستریج
4.8/5 - (27 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه