بیوگرافی مارگ هلگنبرگر

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مارگ هلگنبرگر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مارک هلگنبرگر در ابتدا کارش را با حضور در محصول دانشگاه به نام “A Streetcar Named Desire,” شروع کرد، بعد نیز متوجه علاقه فراوانش به بازیگری شد. در سال ۱۹۸۱ در “Taming of the Shre” اثر شکسپیر حضور داشت. در نقش کیت در “Ryan’s Hope” بازی کرد. در نقشی حرفه ای نیز به بازی در “ABC Daytime” اوپرای مارس ۱۹۸۲ پرداخت. بعد از تقریبا ۴ سال مارک توانست فرصت جدیدی را در ژانویه ۱۹۸۶ کسب کند.

زندگینامه مارگ هلگنبرگر

بیوگرافی مارگ هلگنبرگر

فعالیت هنری

بعد از آن نیز بصورت مهمان در سریال شبکه ABC به نام “Spenser: For Hire,” حضور داشت بعد نیز به بازی در “thirtysomething” محصول همین شبکه پرداخت. وی در سریال “Shell Game (1987)” نیز بازی کرده است.
بعد از این نیز در نقش کارن در سریال شبکه ABC به نام “China Beac” از سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۱ بوده است، در این سریال او در نقش مردی معتاد به هروئین بوده است. در سال ۱۹۹۰ نیز او توانست امی اوارد بهترین بازیگر مکمل را بدست آورد.

در سال ۱۹۸۹ نیز اولین نقش اصلی را در فیلم بازی کرد. او در فیلم “After Midnight.” حضور یافت که فیلمی ترسناک بوده است. بعد از این فیلم در کمدی رمانتیک “Always” بازی کرده است. درورژن سال ۱۹۴۳ نیز به نام ” A Guy Named Joe” بازی کرده است.
در اوایل و اواسط دهه ۹۰ در “The Cowboy Way (1994)” اثر وودی هارلسون بازی کرده است. بعد از این برنامه نیز در کمدی اکشن “Bad Boys (1995)” حضور یافت. بعد از این برنامه در نقش دکتر لارا بیکر در “Species (1995)” و بعد از آن نیز در “Species II (1998)” حضور یافته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی داوتسن کروس

نقش بعدی او در فیلم های تلویزیونی بود. در ” Not on the Frontline and In Sickness” و ” Health” ، در مقابل برونو کیربای نیز در ” I’ll Be Waiting” حضور داشت. در سریال کوتاه ” The Tommyknockers” در مقابل جیمی اسمیتز حضور داشت. در درام “ER” هم وی بازی کرده است. در سال ۱۹۹۷ وی به بازی در “Fire Down Below” و بعد نیز در مینی سریال های Gulf War Syndrome, Thanks of a Grateful Nation بازی کرده است.
در سال ۲۰۰۰ ، او در نقش مهمان در ” Valentine’s Day” حضور یافت.

فیلم‌شناسی

گونه
گونه ۲
پسران بد
ارین براکویچ
سی‌اس‌آی
غارتگران
روز کلمب
زن شگفت‌انگیز
یک جمع خوب

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارگ هلگنبرگر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه