بیوگرافی نیکول آری پارکر

4 سال پیش
بیوگرافی نیکول آری پارکر
Rate this post

بیوگرافی نیکول آری پارکر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نیکول پارکر متولد بالتیمور، مریلند است. او تنها فرزند والدینش بعد از طلاق است. پدرش دونالد پارکر ( دندان پزشک) و مادرش نیز پروفسور سوزان پارکر است.

زندگینامه نیکول آری پارکر

بیوگرافی نیکول آری پارکر

فعالیت هنری

در ابتدا پارکر در مدرسه رونالد پارک کانتری بود، تا دوره ی متوسطه در این مدرسه حضور داشت. در سن ۱۷ سالگی بود که وی توانست در رقابتی در همین مدرسه جایزه ی بهترین بازیگر زن را کسب نماید. بعد از این رقابت به شرکت “The Washington Balle” رفت . بعد از این نیز در مدرسه ی تیسک نیویورک در رشته ی هنر توانسته بود که قبول شود و بعد در سال ۱۹۹۳ بود که در رشته بازیگری فارغ التحصیل شد.

در همان اوایل کارش بود که در فیلم های تحسین برانگیزی زیادی از سوی منتقدان بازی کرد. فیلم های مستقلی چون : The Incredibly True Adventure of Two Girls in Love, Boogie Nights, 200 Cigarettes و The Adventures of Sebastian Cole ( برنده جشنواره فیلم ساندنس ۱۹۹۹ ) . پارکر در کنار همسر خود بروس کودجوی ( بازیگر و مدل ) در فیلم کمدی “Second Time Around” حضور یافت.

نقش هایی کوتاه

بعد از این به کارهای زیادی هم چون فروش بستنی ، نقش های کوتاه و کارهای با حقوق پایین در سیرک پرداخت. بعد از مدتی پرداختن به این قبیل کارها در نقشی خوب در فیلم “Soul Food” حضور داشت، در قسمت های زیادی از این برنامه صدا خود را با خواندن به نمایش درآورد. در کنار این پارکر بصورت مهمان در سریال “CSI: Crime Scene Investigation” ( در نقش خواننده ) بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهروز رضوی

هم چنین در نقش استفانی در فیلم ” Divas alongside Khalil Kain” هم حضور داشته . در سال ۱۹۹۸، وی در نقش اصلی در فیلم “Exiled: A Law & Order Movie.” بازی کرده است. به علاوه ، پارکر در کنار مارتین لارنس در دو فیلم “Blue Streak” و “Welcome Home Roscoe Jenkins” حضور داشته است. پارکر در برودوی “A Streetcar Named Desir” در نقش بلانچی دوبلس حضور داشته است.

در سال ۲۰۱۳ پارکر در نقش اصلی زن در ” Secret Lives of Husbands and Wives” بازی کرده است و بعد از آن نیزدرسریال “Revolution” و در سال ۲۰۱۴ هم به بازی در فصل اول از سریال جنایی “Murder in the First” محصول شبکه TNT پرداخته است.

گزیده فیلمشناسی
از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به آثار زیر اشاره کرد.

پایان خشونت (۱۹۹۷)
شب‌های عیاشی (۱۹۹۷)
نقشه‌ای از جهان (۱۹۹۹)
برق‌آسا (فیلم) (۱۹۹۹)
تایتنز را به یاد آور (۲۰۰۰)
دینامیت سیاه (۲۰۰۹)
تصورش کن (۲۰۰۹)
توبه (فیلم ۲۰۱۴) (۲۰۱۴)
تقریباً کریسمس (۲۰۱۶)
چگونه پایان می‌پذیرد (۲۰۱۸)
سی‌اس‌آی (۲۰۰۲)
انقلاب (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۱۳)
امپراتوری (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۱۷-اکنون)
مسابقه لب‌خوانی (۲۰۱۹)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیکول آری پارکر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه