بیوگرافی جی. کی. سیمونز

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جی. کی. سیمونز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جی. کی. سیمونز بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۳۳ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار جی. کی. سیمونز می‌توان به بازیگری در فیلم لا لا لند، فیلم مرد عنکبوتی و سریال از اشاره کرد.

زندگینامه جی. کی. سیمونز

بیوگرافی جی. کی. سیمونز

فعالیت هنری

جی. کی. سیمونز نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۵ در ۴۲ سالگی در فیلم Extreme Measures به کارگردانی مایکل اپتد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم لا لا لند، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جی. کی. سیمونز محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون هیو گرانت، جین هکمن، سارا جسیکا پارکر و دیوید مورس را تجربه کرد.

جی. کی. سیمونز در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۸ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم جی. کی. سیمونز در این سال، بازیگری در فیلم And Punching the Clown، فیلم لا لا لند به کارگردانی دیمین شزل، فیلم Late Bloomer به کارگردانی کوین پولاک، فیلم پاندای کونگ فوکار ۳ به کارگردانی Alessandro Carloni و Jennifer Yuh، فیلم سگ راک به کارگردانی اش برانون، فیلم حسابدار به کارگردانی گوین اکونر، فیلم روز میهن دوستی به کارگردانی Peter Berg و فیلم The Runaround به کارگردانی Gavin Wiesen محسوب می‌شود.

فیلم لا لا لند

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جی. کی. سیمونز بازی در فیلم لا لا لند بوده است. جی. کی. سیمونز سال ۱۳۹۵ در ۶۲ سالگی در فیلم لا لا لند نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با دیمین شزل همکاری داشته است. جی. کی. سیمونز توانست با بازی در فیلم لا لا لند تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر اما استون، رایان گاسلینگ، Finn Wittrock و Rosemarie DeWitt بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اورنلا موتی

جی. کی. سیمونز علاوه‌بر فیلم لا لا لند، سال ۱۳۸۱ در ۴۸ سالگی در فیلم مرد عنکبوتی نیز بازی کرده است. جی. کی. سیمونز این‌بار با Sam Raimi یعنی کارگردان فیلم مرد عنکبوتی و هنرمندانی چون توبی مگوایر، کیرستن دانست، ویلم دفو و جیمز فرانکو همکاری داشت.

در این سال‌ها جی. کی. سیمونز با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران توبی مگوایر با ۵ مرتبه، رزماری هریس با ۴ مرتبه، بیل نان با ۴ مرتبه، ویلم دفو با ۳ مرتبه و Ted Raimi با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با جی. کی. سیمونز داشته‌اند.

بخشی از فیلم‌شناسی

نظم و قانون (۱۹۹۴ / ۲۰۱۰–۱۹۹۷ / تلویزیونی)
شهرت (۱۹۹۸)
نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه (۲۰۰۱–۲۰۰۰ تلویزیونی)
مرد عنکبوتی (۲۰۰۲)
مرد عنکبوتی ۲ (۲۰۰۴)
جک و بابی (۲۰۰۵ تلویزیونی)
بال غربی (۲۰۰۶ تلویزیونی)
سیمپسون‌ها (۲۰۰۷–۲۰۰۶ تلویزیونی)
استرداد (۲۰۰۷)
جونو (۲۰۰۷)
بابای آمریکایی! (۲۰۰۷–۲۰۱۱ تلویزیونی)
بخوان و بسوزان (۲۰۰۸)
تازه‌وارد در شهر (۲۰۰۹)
پست‌گرد (۲۰۰۹)
بالا در آسمان (۲۰۰۹)
ابرذهن (۲۰۱۰)
شجاعت واقعی (۲۰۱۰)
بزرگسالان جوان (۲۰۱۱)
جابز (۲۰۱۳)
شلاق (۲۰۱۴)
پرورش شکست‌خورده
ساتردی نایت لایو
درگاه ۲
مرد عنکبوتی ۳
قوانین خانه سایدر
جونو
قاتلین پیرزن
نابودگر: پیدایش
زمان‌های خشن
پابرهنه
شیره
حسابدار
شغال
کلمات
فضانورد کشاورز
لالا لند
به عشق مسابقه
زوتوپیا (صداپیشه)
روز میهن‌پرستان (۲۰۱۶)
آدم‌برفی (۲۰۱۷)
خائنان (۲۰۱۷)
پدران جایگزین (۲۰۱۷)
رقیب پیشتاز (۲۰۱۸)
مردعنکبوتی دور از خانه (۲۰۱۹)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جی. کی. سیمونز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه