بیوگرافی امیلی روز

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی امیلی روز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 امیلی رز در رنتون ، واشنگتن بدنیا آمده است ، او توانست مدرک خود را در رشته های هنر های زیبا و بازیگری از UCLA در سال ۲۰۰۶ دریافت نماید. به علاوه در رشته هنر های تئاتر نیز از دانشگاه جنوبی کالیفرنیا توانسته مدرک دیگری را کسب نموده است. امیلی یک خواهر و یک بردار کوچکتر از خود دارد.

زندگینامه امیلی روز

بیوگرافی امیلی روز

فعالیت هنری

حرفه بازیگری را با حضور در ۴ قسمت از سریال تلویزیونی “Smith” ( هیچ کدام از این قسمت ها پخش نشد ) شروع کرد و بعد در نقش کس ( Cass ) در درام “John from Cincinnati” ( محصول شبکه HBO ) بازی کرد. امیلی در نقش لنا برنیگان در “Brothers & Sisters” حضور داشته است. هم چنین در نقش ترش مریک در فیلم درام دیگری محصول شبکه CBS به نام “Jericho” حضور داشته است.

صداگذاری بازی های ویدئویی

رز صداگذاری چند نقش از بازی های ویدئویی پلی استیشن ۳ را در سال ۲۰۰۷ هم عهده دار بوده است. یکی از این بازی ها “Uncharted: Drake’s Fortune” بود که رز در نقش اصلی زن النا فیشر و بعد نیز در همان نقش در “Uncharted 2: Among Thieves” (2009) و “Uncharted 3: Drake’s Deception” (2011) حضور داشت، با شروع سال ۲۰۱۶ باردیگر در نقش فیشر “Uncharted 4: A Thief’s End” (2016) عنوان جدید این بازی به صداگذاری پرداخت. در آخرین فصل از سریال “ER ” رز در نقش دکتر تریسی مارتین و بعد از آن در نقش مهمان در قسمتی از “Two and a Half Men” ( در ۱۲ ژانویه سال ۲۰۰۹ ) حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میثاق زارع

رز به بازی نقش اصلی آئدری پارکر ( مامور پلیس ) در سریال “Haven” محصول شبکه SYFY پرداخت؛ بعدا این برنامه مدت بیشتری طول کشید و نقش رز در آن بیشتر شد. تقریبا او در ۲۶ قسمت جدا از سریال در ۲۸ ژانویه سال ۲۰۱۴ حضور داشت. نقش رز مامور FBI بود که به منطقه Haven فرستاده می شود. داستان فیلم خیلی پیچیده می شود، رز از FBI بیرون می آید و به دپارتمان پلیس این شهر ملحق می شود تا در مورد قتل های ناشناخته و معمایی تحقیق نماید. رز در ۶ دسامبر، سال ۲۰۰۹ در شهر واشنتگن با دوست پسرش دیرک مورگان ازدواج کرد. در ۱۵ ژانویه ، ۲۰۱۳ نیز در توییتر خود اعلام کرد که در انتظار فرزند است. در ۲۹ آپریل همین سال هم پسرش مایلز کریستین مورگان بدنیا آمد.

تاریخ تولد: ۲ فوریهٔ ۱۹۸۱ (سن ۳۹ سال)، رنتون، ایالت واشینگتن، آمریکا
قد: ۱٫۶۲ متر
فرزندان: ۳
همسر: Dairek Morgan (ازدواج ۲۰۰۹)
کتاب‌ها: How To Look Beautiful Forever: Makeup Skills, Tips and Techniques for Women of All Generations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امیلی روز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه