بیوگرافی لارا پالور

4 سال پیش
بیوگرافی لارا پالور
3/5 - (47 امتیاز)

بیوگرافی لارا پالور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لارا پولور در ایسکس بدنیا آمد. پدرش اصالت یهودی داشت و مادرش نیز بعدها یهودی شد. وقتی او ۸ سال داشت والدینش از یکدیگر جدا شدند. وی در بین سال های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ در “National Youth Music Theatre” بوده است. در سال ۱۹۹۷ هم در ” Liz Burville Dance Centre, Bexley” بوده است. در همین سال در رشته هنر مشغول به تحصیل بود و در سال ۲۰۰۰ نیز توانست مدرکش را اخذ نماید. در “West End musicals” به کار بازیگری ، خوانندگی و رقص مشغول بود.

زندگینامه لارا پالور

بیوگرافی لارا پالور

فعالیت هنری

پول در سال ۲۰۰۸ نامزد دریافت جایزه اولیور بهترین بازیگر زن شد. این عنوان را بخاطر نقش لوسیلی فرانک در اولین فیلم موزیکال خود “Parade” کسب نموده است. بعد نیز وی همین نقش را در “Mark Taper Forum” در کنار T.R Knight در لس آنجلس به اجرا درآورد.
در سال ۲۰۰۸ ، لارا یک سی دی موسیقی را برای گروه “Alexander S. Bermange” ضبط کرد. لارا بعدها در “Robin Hood” محصول شبکه BBC ( 2009 ) در نقش ایزابلا خواهر افراد گسیبورن حضور داشت.

در سال ۲۰۱۰ ، وی در در فصل سه از سریال “True Blood” محصول شبکه HBO در نقش مادر خوانده سوکی استاکهوز ( کلودی کرین ) حضور داشت.
بعد از این هم ، او در نقش ارین واتس، رئیس جدید قسمت دی در فصل ۱۰ و آخر از سریال جاسوسی شبکه BBC “Spooks” بازی کرد، همین نقش را در سال ۲۰۱۵ نیز در فیلم “Spooks: The Greater Good” بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اینبار لاوی

لارا در نقش “ارنی ادلر” در “A Scandal in Belgravia”، قسمت اول فصل ۲ از سریال شرلوک حضور داشته است.
در سال ۲۰۱۲ ، او در سریال “Da Vinci’s Demons” در نقش فردی که اغوا کننده و دارای تفکرات سیاسی ( کلاریس اورسینی ) بود، حضور داشت.
در سال ۲۰۱۴ ، وی در “Chichester Festival Theatre” حضور داشت. در سال ۲۰۱۶ هم توانست باردیگر اولیور اوارد بهترین بازیگر زن در نقش ماما رز را دریافت نماید.

فعالیت حرفه‌ای

برخی از فعالیت‌های این بازیگر عبارتند از:

مجموعهٔ شرلوک
رابین‌هود (سریال ۲۰۰۶)
پلیدی‌های داوینچی
بازی تاج و تخت (بازی ویدئویی ۲۰۱۴)
لبه فردا
جهان زیرین: جنگ‌های خونین

همسران

جاش دالاس (۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱)
رضا جفری (ازدواج رسمی در دسامبر ۲۰۱۴)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لارا پالور
3/5 - (47 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه