بیوگرافی زکری تای براین

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی زکری تای براین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 برایان متولد کولورادو می باشد. او پسر جنی و دیوایت برایان است. یک خواهر کوچکتر به نام سیری نیز دارد. وی در دبیرستان لا سالی درس خوانده و در سال ۲۰۰۰ نیز از آنجا فارغ التحصیل شده است. در سال ۲۰۰۷ هم، او با کارلی ماتروس که در دانشگاه لا کانادا همدیگر را ملاقات کرده بودند، ازدواج کرد. اولین فرزندانشان دو دختر به نام های تیلور سیمون و جما رایی می باشند. فرزندان اولشان در سال ۲۰۱۴ و دختر سومشان نیز در سال ۲۰۱۶ متولد شد.

زندگینامه زکری تای براین

بیوگرافی زکری تای براین

فعالیت هنری

قبل از اینکه برایان در فیلم ” Home Improvement” حضور یابد به بازی در “Denver” و برنامه های تلویزیونی مشغول بوده است. علاقه اش به بازیگری باعث شد که به کالیفرنیا سفر کند و نقش برد، برادر بزرگتر تیلور را در این برنامه بدست آورد. نقشش به صورتی بود که باید مدل موهای مختلفی را به نمایش در می آورد و کسی که این کارها را می کرد معمولا در مشکلات قرار می گرفت. تقریبا یک ماه از جاناتان تیلور توماس بزرگتر است، در این برنامه تیلور در نقش رندی بازی کرده است.

در زمان ساخت و فیلم برداری برایان در نقش گومر در “The Fresh Prince of Bel-Air” در سال ۱۹۹۵ حضور یافته بود. بعد نیز در برنامه های تلویزیونی زیادی هم چون “(۲۰۰۲) Buffy the Vampire Slayer” در نقش پیتر نیکولز ، “(۲۰۰۵) Veronica Mars” در نقش کز ترومن و “(۲۰۰۶) Shark” در نقش اسکات ناترسون بازی کرده است. به علاوه، بصورت مهمان هم در قسمتی از “Reading Rainbow” حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سید علاءالدین باباشهابی
I Bet You Will

هم چنین، او در ” I Bet You Will” محصول شبکه Mtv نیز حضور داشت. در این برنامه به مسابقه و رقابت با یک زن و کشتی گرفتن با او پرداخت. در سال ۲۰۰۱ ، او در نقش بازیکن هاکی در قسمتی از “Touched by an Angel” بود. بعد از این برنامه نیز در سال ۲۰۰۳، در “Smallville” حضور داشت و نقش اریک مارش را بازی می کرد، کسی که بازیکن بیس بال در دبیرستان است و از چوبی خاص استفاده می کند.

در سال ۲۰۰۵ ، نیز در نقش برایان نولان در فیلمی تلویزیونی بازی کرد. و دو سال بعد بود در نقش پسری جوان که قاتلی را برای کشتن مادر خوانده اش استخدام می کند، در “Burn Notice” حضور داشت.
او هم چنین در کمدی سندباد (ُSinbad) “First Kid” و فیلم ” Magic Island” نیز بازی کرده است. در سال ۱۹۹۸ هم در ” The Principal Takes A Holiday” حضور داشته است. در سال ۱۹۹۹ به بازی در “The Rage: Carrie 2” پرداخته است.

مشخصات کلی :

تاریخ تولد: ۹ اکتبر ۱۹۸۱ (سن ۳۸ سال)، آورورا، کلرادو، آمریکا
قد: ۱٫۸ متر
همسر: کارلی متروس (ازدواج ۲۰۰۷)
کودکان: تیلر سیمون برایِن، جما ری برایِن، جردنا نیکول برایِن
نمایش‌های تلویزیونی: Home Improvement

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی زکری تای براین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه