بیوگرافی سامر گلایو

4 سال پیش
بیوگرافی سامر گلایو
4/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی سامر گلایو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سامر گلایو متولد سان آنتونیو، تگزاس می باشد. وی دو خواهر کوچکتر نیز دارد و هرسه در تگزاس بزرگ شده اند. او اصلیت ایرلندی ، آلمانی دارد. مادرش معلم و پدرش نیز پیمانکار بوده است.

زندگینامه سامر گلایو

بیوگرافی سامر گلایو

فعالیت هنری

وی از شرکت بالت توانست بورسیه تحصیلی دریافت نماید، به مدرسه نرفته است، بصورت خانگی درس می خواند و از سه تا ۱۲ نمره می گرفت. بیشتر وقت خود را نیز برای یادگیری بالت گذراند. وی بصورت کلاسیک رقاص بالت است و تانگو و فلامینکو را نیز آموزش می داده است. بعد از آسیب دیدگی دیگر نتوانست به رقص ادامه دهد، پس به لس آنجلس سفر کرد و در سال ۲۰۰۲، حرفه ی بازیگری خودش را آغاز نمود.

در همین سال اولین کار خود را در تلویزیون شروع کرد. بصورت مهمان در قسمت “Waiting in the Wings” از سریال تلویزیونی “Angel.” حضور داشت. این بازی او توجه جاس ویدون را به خودش جلب کرد وبعدا نیز این کارگردان، سامر را در تیم بازیگران سریال “Firefly”( در نقش ریور تم ) قرار داد. همین نقش را او بعدا در فیلم “Serenity” نیز به اجرا درآورد. سامر برای بازی در نقش پاور رنجر در “Power Rangers Wild Force” نیز انتخاب شده بود، البته این برای زمانی بود که هنوز ویدون کارگردان را ملاقات نکرده بود.
سامر در قسمت ” Love Conquers Al” از سریال “Cold Case.” هم حضور داشت.

سایر آثار

هم چنین دنقش کوتاهی در فیلم “Sleepover” بازی کرد، در این فیلم او در نقش شلی دانش آموز دوم دبیرستانی بود. در قسمت ” What’s Eating Gilbert Grissom?” از سریال “CSI” و فصل دو از ” Unit” در نقش کریستال بورنز، دوست دختر جرمی ایهارت بازی کرده است. در کنار این در سال ۲۰۰۶، در نقش تس دورنر در فصل دو از “The 4400” حضور داشت و در فصل دو نیز نقشش در تیم بازیگران اصلی قرار گرفت. بعد از این سریال در فیلم علمی تخیلی “Mammoth” حضور یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرش مجیدی

در “Terminator: The Sarah Connor Chronicles”، سریال سال ۲۰۰۸ وی ترمیناتوری بود که برنامه نویسی می شود تا به اسم کامرون فیلیپس از جان کانر و سارا کانر در مقابل “Skynet” محافظت نماید.
در سال ۲۰۰۹ او در “The Terminator Decoupling” و از فصل دوم در سریال “The Big Bang Theory” نیز کارش را شروع کرد.
در سال ۲۰۱۱ هم در نقش اسکایلار آدامز در فیلم “Superman/Batman: Apocalypse” ( انیمیشن) حضور داشت.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۲۴ ژوئیهٔ ۱۹۸۱ (سن ۳۸ سال)، سان آنتونیو، تگزاس، آمریکا
قد: ۱٫۶۶ متر
ملیت: آمریکایی
همسر: ول موریسن
کودکان: ملینا جو موریسن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سامر گلایو
4/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه