بیوگرافی توماس دکر

4 سال پیش
بیوگرافی توماس دکر
Rate this post

بیوگرافی توماس دکر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 توماس دکر متولد لاس وگاس، نوادا می باشد. مادرش، هیلاری در کنسرت ها پیانو می نوازید، بازیگر بود، آموزش بازیگری می داد و خواننده نیز بود. پدر مرحومش نیز دیوید جان دکر هنرمند، طراح و خواننده اوپرا بود. پدرش اصلیت آمریکا ، مادرش هم اصالت ولز را دارد.

زندگینامه توماس دکر

بیوگرافی توماس دکر

فعالیت هنری

زمانی که توماس کودکی بیش نبود با خانواده به تمام دنیا سفر کرد.
در سن ۶ سالگی بود که بازیگری را آغاز نمود، اولین بار در سوپ اوپرای “The Young and the Restless”حضور یافت. در Star Trek Generations” نیز که شامل دو قسمت “Star Trek Voyager” و “Village of the Damned” می شد، حضور داشت. دکر هم چنین در نقش بابی در “Seinfeld” ( فصل ۷ قسمت ۴ ) بازی کرده است.

بعدها، در سال ۱۹۹۷ بود که وی در برنامه شبکه دیزنی “Honey, I Shrunk the Kids: The TV Show” توانست در تیم اصلی قرار گیرد. این برنامه براساس فیلمی به همین نام بود که دکر در نقش نیک اسزالنکسی حضور داشت. وقتی برنامه در سال ۲۰۰۰ به اتمام رسید، وی در برنامه های دیگری هم چون Run of the House, Fillmore!, CSI: Crime Scene Investigation, House, Boston Public, Reba و ۷th Heaven حضور یافت. در فیلم هایی نیز چون Campus Confidential ، An American Tail: The Mystery of the Night Monster بوده است. بصورت مهمان هم در “Boston Public” بازی کرد. توانست سه جایزه هنرمند جوان را بخاطر عملکردش در “The Land Before Time” بدست آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسعود صادقلو
سایر آثار

در سال ۲۰۰۱، وی در نقش دونی اوسموند در فیلم “Inside the Osmonds” حضور داشت. در سال ۲۰۰۶، دکر در تیم اصلی بازیگران در “Heroes” بازی کرد. وی در نقش زک در قصمت ۱۱ از این سریال بود، بعد از مدتی هم این سریال را رها کرد تا در “Terminator: The Sarah Connor Chronicles” محصول شبکه فاکس در نقش جان کانر بازی کند. این برنامه در سال ۲۰۰۸ آغاز شد و در می سال بعد نیز کنسل شد. دکتر هم چنین در نقش اصلی نیت پالمر در سریال علمی تخیلی ” IQ-145″ حضور داشته است.
در سال ۲۰۰۹، نیز وی در “From Within” و “My Sister’s Keeper” بازی کرده است. در این برنامه ها وی در کنار Cameron Diaz, Alec Baldwin, Abigail Breslin و Sofia Vassilieva حضور داشته است.

از نقش های تازه او نیز می توان “Laid to Rest ” را نام برد که در فیلم ترسناک ” Slaughter’s Road” به اجرا در آورده است. در نقش ری استینسون نیز در ” werewolf” حضور داشته است.
در سریال “An American Family” ، “The Secret Circle” و درام جنایی “Backstrom” نیز بازی کرده است.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۲۸ دسامبر ۱۹۸۷ (سن ۳۲ سال)، لاس‌وگاس، نوادا، آمریکا
همسر: جسی هادوک (ازدواج ۲۰۱۷)
کمپانی‌های ناشر موسیقی: Rhythm & Blues Records، Thomas Dekker
آلبوم‌ها: Psyanotic، Into the Night، Beatles Beginnings – Quarrymen One: Skiffle – Country – Western
والدین: دیوید جان الیس دکر، هیلری دکر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی توماس دکر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه