بیوگرافی ارین کارپلوک

4 سال پیش
بیوگرافی ارین کارپلوک
Rate this post

بیوگرافی ارین کارپلوک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اریک کارپلاک متولد جاسپر، آلبرتا بوده است. پدرش مهندس ریل قطار است. خانواده اش اصالت اوکراین دارند. در ابتدا او در تئاتر در دانشگاه ویکتوریا کار می کرد و بعد هم در سال ۲۰۰۰ بود که توانست در رشته ی هنرهای زیبا لیسانس بگیرد.

زندگینامه ارین کارپلوک

بیوگرافی ارین کارپلوک

فعالیت هنری

در بین سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ بود که کار بازیگری خود را در ونکوور آغاز کرد، در بیش از ۱۲ فیلم و سریال تلویزیونی حضور داشت. بعد نیز در نقش کیت در ” Godiva’s” حضور یافت. از دیگر کار هایش در این زمان قسمت آخر سریال “Dark Angel” و فیلم تلویزیونی ” Family Sins” بود. وی در سریال تلویزیون کوتاه “Glory Days” (2002) نیز حضور داشته است. در سال ۲۰۰۴، در “Legend of Earthsea” و بعد نیز در نقش قاتل سریالی در “Ripper 2: Letter from Within” حضور یافت.

کارپ توانست نامزدی لئو را بخاطر بازی در فصل اول از ” Godiva’s” بدست آورد و در سال ۲۰۰۶ نیز نامزدی دیگری را بخاطر عملکردش در نقش زن بدست آورد. وی تا وقتی که این سریال به اتمام رسد در تلویزیون حضور داشت. در سال ۲۰۰۷، او در Bionic Woman, Flash Gordon و The L Word حضور داشت. در سال ۲۰۰۸ ، اریک در نقش اصلی در فیلم تلویزیونی ” Smokejumpers ” بوده است.

اریک در سریال “Being Erica” محصول شبکه CBC نیز بازی کرده است. به وی نقش اصلی اریکا استرنج نیز برای بازی در ” The L Word” ( در شهر نیویورک ) پیشنهاد شده بود. در سال ۲۰۰۹ ، توانست جایزه ” Gemini award” را کسب نماید.
اریک در بین بازیگران اصلی در نقش آلیس در برنامه ای رادیویی هم شرکت داشته است، در فصل اول برنامه “Life Unexpected” محصول شبکه CW ( در رادیو ) . دلیل اصلی که بیش از دو فصل در این برنامه حضور نیافت این بود که وی برای بازی در نقش اریکا انتخاب شده بود و نمی توانست هم زمان دو جا کار کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الکساندرا برک
خلاصه مشخصات:

تاریخ تولد: ۱۷ اکتبر ۱۹۷۸ (سن ۴۱ سال)، جاسپر، کانادا
قد: ۱٫۶۳ متر
آموزش: دانشگاه ویکتوریا (۲۰۰۰)
نامزد دریافت جایزه: Canadian Screen Awards – Shaw Media Award for Best Performance by an Actress in a Continuing Leading Dramatic Role
جوایز: Canadian Screen Award for Best Actress in a Continuing Leading Dramatic Role

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ارین کارپلوک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه