بیوگرافی راسل وونگ

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی راسل وونگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 رزول وونگ در ابتدا کارش را به عنوان رقاص و عکاس شروع کرد. بعد نیز در سال ۱۹۸۵ بود که به کار بازیگری روی آورد. در فیلم هنگ کنگی ” Ge wu sheng ping” ( رقاص ) و بعد نیز در فیلم “Tai-Pan” ( فیلمی پرفروش ) بازی کرد.

زندگینامه راسل وونگ

بیوگرافی راسل وونگ

فعالیت هنری

بعد در تعدادی فیلم و برنامه تلویزیونی حضور یافت، او در نقش نارونگ بانساری در قسمتی از سریال جنایی “The Equalizer” حضور داشته است، اما در سال ۱۹۸۹ بود که توانست نقش های بهتری را کسب نماید، این اتفاق وقتی افتاد که بصورت مهمان در سریال درام “۲۱ Jump Street” در نقش لوکی حضور یافت. بعد نیز توانست نقش اصلی وایان وانگ را در فیلم کمدی و رمانتیک “Eat a Bowl of Tea” بدست آورد. هم چنین در نقش یانگ جان گانگستر آمریکایی چینی در “China Girl” حضور داشت. داستانی عاشقانه که درگیری مافیا ایتالیایی و گانگستر های چینی در نیویورک را به نمایش در آورده است.

نقش های مکملی را نیز در ” China Cry” ( در نقش لم چنگ شن ) ، ” China White” ( در نقش بابی چو ) و ” Jack City” ( در نقش پارک ) داشته است. وونگ در کنار ویان وانگ در نقش لین در “The Joy Luck Club” حضور داشته است.
در سال ۱۹۹۴ بود که وونگ توانست بهترین عملکرد را داشته باشد، در این سال او در سریال “Vanishing Son” نقش اصلی را برعهده داشت. در این برنامه او در نقش فردی چینی بود که به کارهای سیاسی می پرداخت. این برنامه در حدی شهرت یافت که برای سه فصل تمدید شد. بعد از مدتی نیز یک سریال کامل شد. در سال ۱۹۹۵ بود که وونگ بین ۵۰ مرد زیبای دنیا قرار گرفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ماهره خان
سایر آثار

بعد از این، وونگ در فیلم های سینمایی بیشتر به کار پرداخت، نقش مهمی را در ” Prophecy II” ، ” The Tracker” و “Romeo Must Die” برعهده داشت، هم چنین در “The Lost Empire” و بعد از آن نیز در ” The Monkey King” حضور داشته است. وی تابحال در کنار Ashley Judd, Samuel L. Jackson, Andy Garcia به بازی پرداخته است. در سال ۲۰۰۳، او در نقش اصلی در سریال “Black Sash” حضور داشت. در قسمتی از “The WB” نیز بازی کرده است.

وونگ صداگذاری نیک کنگ در بازی ویدئویی “True Crime: Streets of LA (2003)” را نیز انجام داده است. در واخر دهه ۲۰۰۰، در نقش مینگ در مقابل جت لی در “The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor (2008)” حضور داشت. وی هم چنین در مقابل سونگ کانگ در “Undoing (2006)” و Dim Sum Funeral (2008)”نیز بازی کرده است.در سریال تلویزیونی “CSI: Crime Scene Investigation” ، “Just Legal” ، “Commander in Chief” و “Numb3rs” نیز وونگ بازی کرده است.

گزیده فیلمشناسی

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به آثار زیر اشاره کرد.

رومئو باید بمیرد (۲۰۰۰)
پیچ‌خورده (فیلم ۲۰۰۴) (۲۰۰۴)
مقبره امپراتور اژدها (۲۰۰۸)
آنچه زنان می‌خواهند (فیلم ۲۰۱۱) (۲۰۱۱)
ایکوالایزر (مجموعه تلویزیونی) (۱۹۸۸)
خیابان جامپ شماره ۲۱ (۱۹۸۹)
هاوایی فایو-او (۱۹۹۷)
سی‌اس‌آی (۲۰۰۴)
نیکیتا (۲۰۱۰)
هاوایی فایو-زیرو (۲۰۱۲)
لوسیفر (۲۰۱۸)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی راسل وونگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه