بیوگرافی دو پتل

4 سال پیش
بیوگرافی دو پتل
Rate this post

بیوگرافی دو پتل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 دیو پاتل متولد سال ۱۹۹۰ می باشد. او بازیگر انگلیسی است. در سال ۲۰۰۶، کار بازیگری خود را با حضور در سریال تلویزیونی ” Skins” شروع کرد. در واقع مادرش تبلیغاتی را در روزنامه دید و پاتل را برای این کار آماده کرد. بعد از مدتی او نقش آنوار کارال ، مسلمان انگلیسی پاکستانی را بازی کرد. این فیلم براساس شخصیت خودش بود. پاتل، که هیچ تجربه ی بازیگری نداشت، گفت در ابتدا اصلا نمی دانستم باید چه کاری انجام دهم.

زندگینامه دو پتل

بیوگرافی دو پتل

فعالیت هنری

اولین قسمت سریال در سال ۲۰۰۷ پخش شد و بعد نیز سال بعد او توانست نامزدی بهترین درام سریالی را در ” ۲۰۰۸ BAFTA Television Awards” بدست آورد. او نقش خود را در فصل دوم از همین سریال نیز بار دیگر اجرا کرد. فصل دوم سریال در سال ۲۰۰۹ توانست جایزه ” BAFTA Television Awards” را کسب نماید.

وی نقش دیگری را بدست آورد و این بار در نقش جمال ملک در فیلم ” Slumdog Millionaire” حضور داشت. جمال پسری هندی و مسلمان است که در فقر در هند متولد شده است و به بمبی هند می آید. برای این نقش صدها مرد انتخاب شده بودند. مشکل اینجا بود که بالیوودی ها برای بازی دراین نقش قوی ، زیبا و قهرمانانه به نظر می آمدند، این چیزی نبود که برای این نقش می خواستند. در آگوست سال ۲۰۰۷ بعد از چند سال بلاخره پاتل برای نقش انتخاب شد. البته گفته بودند که ” Ruslaan Mumtaz” هم برای این نقش بد نبوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ریتا کولیج
جوایز مهم

بعد از اکران فیلم در سال ۲۰۰۸، پاتل توانست جوایز بسیاری را بدست آورد، این جوایز British Independent Film Award, National Board of Review (NBR) Award,[24] Chicago Film Critics Association Award, و Black Reel Awards بودند. هم چنین وی نامزدی بهترین بازیگر مکمل را نیز در سال ۲۰۰۹ بدست آورد. در همین سال او توانست جایزه ” Critics’ Choice Award” را نیز بدست آورد. او هم چنین جوایز بیشتری را نیز کسب کرده بود.

دیو در نقش زوکو در ” The Last Airbender” نیز حضور داشته است که براساس انیمیشن سریالی ” Avatar: The Last Airbender” بوده است و در ۱ جولای سال ۲۰۱۰ بعد از پخشش مخاطبین بسیار کمی داشت. با وجود اینکه فروش فیلم خوب بود، ولی مورد تحسین زیادی قرار نگرفت. دیو در فیلم کوتاه ” The Commuter” برای پخش شدن نوکیا N8 در انگلیس حضور داشته است.در سال ۲۰۱۲ او در ” The Best Exotic Marigold Hotel” بازی کرد. فروش فیلم ۱۳۶ میلیون دلار بود.

مشخصات کلی:
تاریخ تولد: ۲۳ آوریل ۱۹۹۰ (سن ۲۹ سال)، هارو، بریتانیا
قد: ۱٫۸۷ متر
جوایز: جایزهٔ بفتای بهترین بازیگر مرد مکمل
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد
فیلم آینده: Green Knight

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دو پتل
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه