بیوگرافی میرا سوروینو

4 سال پیش
بیوگرافی میرا سوروینو
Rate this post

بیوگرافی میرا سوروینو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 میرا سوروینو در سال ۱۹۹۳ در زمان ساخت “Amongst Friends” به عنوان دستیار سوم کارگردان انتخاب شد، بعد از مدتی هم ارتقا رتبه یافت. بلاخره دستیار تهیه کننده شد و در آخر پیشنهاد بازی در نقش اصلی به وی داده شد. به نظر می آید در های رحمت بسویش باز شده است.

زندگینامه میرا سوروینو

بیوگرافی میرا سوروینو

فعالیت هنری

بعد از ایفای نقشی کوتاه در “Quiz Show” اثر رابرت ردفورد و “Barcelona”، وی برای بازی در “Mighty Aphrodite” اثر وودی آلن انتخاب شد.

خوشانسی که داشت باعث شد به یک ستاره بدل گردد و آکادمی اوارد و گلدن گلاب بهترین بازیگر مکمل زن را بدست آورد. از دیگر اعتباراتش می توان “Romy and Michele’s High School Reunion” را نام برد که در کنار لیزاکادرو بازی کرده است. در سال ۱۹۹۶ وی در فیلم “Norma Jean & Marilyn” در نقش مارلین مونور حضور داشته است. بعد از بازی در این نقش توانست نامزدی تورو را کسب نماید. در سال ۱۹۹۵، وی در نقش Conchita Closson در مینی سریال “The Buccaneers” محصول شبکه BBC بازی کرده است.

سایر آثار

اخیرا هم وی در فیلم های بودجه پایین زیادی حضور داشته است. در سال ۲۰۰۶، نامزدی گلدن گلاب را بخاطر بازی در نقش ” an Immigration and Customs Enforcement agent” در فیلم “Human Trafficking” محصول شبکه Lifetime بدست آورد.
در فوریه سال ۲۰۰۸، در نقش مهمان در ” Frozen” و قسمتی از سریال “House” حضور داشته است.
وی تابحال در Attack on Leningrad (2009), Multiple Sarcasms (2010) در کنار تیموتی هاتون و استوکارد چینینگ بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سعید آقا خانی

در سال ۲۰۰۴، برای حضور در بازی ویدئویی “Resident Evil: Apocalypse” در نقش جیل ولنتاین انتخاب شده بود. قبل از آن نیز برای نقش شینا گالوری انتخاب شده بود. در سال ۲۰۱۲، در فیلم ” Union Square” بازی کرد. این فیلم در جشنواره فیلم جهانی تورنتو مورد تحسین زیادی قرار گرفت. در همان سال، وی در نقش مادر در فیلم “Jeremy Fink and the Meaning of Life” براساس کتابی کودکانه حضور یافت. در سال ۲۰۱۴، در نقش اصلی در فصل آخر از سریال “Psych” حضور داشت. در فصل ۴ از سریال “Falling Skies” هم در نقش معشوقه جان پاپ بود.

گزیده فیلم‌شناسی

مسابقه تلویزیونی (۱۹۹۴)
آفرودیت توانا (۱۹۹۵)
دختران زیبا (۱۹۹۶)
تجدید دیدار دبیرستانی رومی و میشل (۱۹۹۷)
لولو روی پل (۱۹۹۸)
تابستان سام (۱۹۹۹)
در میان غریبه‌ها (۲۰۰۲)
برش نهایی (۲۰۰۴)
جاده رزرو (۲۰۰۷)
حمله به لنینگراد (۲۰۰۹)
تاج فرشته‌ها (۲۰۱۱)
افشا (۲۰۱۶)

جوایز

برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم آفرودیت توانا در سال ۱۹۹۵
کاندیدای بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم آفرودیت توانا در سال ۱۹۹۵

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میرا سوروینو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه