بیوگرافی لی کونگ سو

4 سال پیش
3/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی لی کونگ سو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لی کار خود را با حضور در حرفه ی مدلینگ شروع کرد. در سال ۲۰۰۸ نیز در سیتکام “Here He Come” و بعد از آن هم در “High Kick Through the Roof” حضور داشت. بعد از بازی در برنامه های “Running Man” و “Good Sunday” بود که شهرت فراوانی را کسب نمود. در این زمان به وی لقب پرنسس آسیا را دادند.

زندگینامه لی کونگ سو

بیوگرافی لی کونگ سو

فعالیت هنری

این بخاطر تعداد طرفدارانی بود که خارج از کشور بدست آورده بود. در سال ۲۰۱۱ ، توانست در جشنواره “SBS Entertainment Awards” جایزه بهترین بازیگر جوان و بهترین ستاره را بدست آورد. در سال ۲۰۱۲، در نقش مکمل در فیلم کمدی و رمانتیک “Wonderful Radio” و “All About My Wife” و بعد از آنها نیز در “The Scent” حضور داشت. سال بعد، وی در کنار دوست همیشگی اش “Song Joong-k” در “The Innocent Man” حضور یافت. در سال ۲۰۱۳، وی در نقش مکمل در ” A Wonderful Moment” و بعد از آن نیز صداگذاری نقش مارکو در انیمیشن ” Maritime Police Marco” برعهده داشت. سونگ نیز صداگذاری نقش لیلو را عهده دار بود.

لی می تواند انتخاب کند که نقشش از تلویزیون باشد یا در سینما و با بازی در نقش پرنسس در درام “Goddess of Fire” به یکی از بزرگترین آرزوهایش دست یافت. در ۱۷ آگوست سال ۲۰۱۳، وی به تنهایی وارد سنگاپور شد تا بسیاری از طرفدارانش او را ببینند. ۲۰۰۰ نفر در سنگاپور او را دیدند و این یک موفقیت تمام عیار بود. در ۴ ژانویه سال ۲۰۱۴ هم وی راهی مالزی شد و در آنجا هم ۳۰۰۰ نفر طرفدارش وی را دیدند. در سال ۲۰۱۴، یکی از بهترین نقش های خود را با بازی در “Confession” به اجرا در آورد. این فیلم درباره سه دوست بود که دوستی آن ها بعد از اینکه وارد یک پرونده قتل می شوند به اتمام می رسد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بریتانی مورفی
سایر آثار

بعد از مدتی هم وی با حضور در کمدی رمانتیک “It’s Okay, That’s Love” بار دیگر به تلویزیون بازگشت. در این برنامه در نقش فردی که بیمار است و از سندروم تورت رنج می برد بازی کرد. سرکشی های نئورولوجیک در شخصیت بصورت تکراری و کلیشه ای بود که در هر لحظه از برنامه به چشم می خورد. بعد از این وی در فیلم ” A Dynamite Family” که درباره برادر بود که در روستایی به اسم داوکسو زندگی می کنند.

در سال ۲۰۱۵، لی در نقش سرمایه گذار کلکسیون داری که دچار مشکلات بعد از مصرف دارو و مواد می شود در “Collective Invention” حضور یافت. این فیلم در جشنواره بین المللی تورنتو حضور یافت، اولین باری بود که لی در جشنواره فرش قرمز قدم میزد. وی در دو قسمت از سریال ” Puck” نیز حضور یافت که در سال ۲۰۱۶ اکران شد.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۱۴ ژوئیهٔ ۱۹۸۵ (سن ۳۴ سال)
قد: ۱٫۹ متر
والدین: لی جانگ هوو
جوایز: SBS Entertainment Award for Best Couple
نامزد دریافت جایزه: Blue Dragon Film Award for Best New Actor

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لی کونگ سو
3/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه