بیوگرافی میا گاث

4 سال پیش
بیوگرافی میا گاث
4.8/5 - (115 امتیاز)

بیوگرافی میا گاث به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 میا گوس متولد سال ۱۹۹۳ است. او بازیگر انگلیسی برزیلی و کانادایی می باشد، که به کار مدلینگ نیز می پرداخته است. بیشتر وی را بخاطر بازی در فیلم ” Nymphomaniac: Vol. II” و در نقش سوفی کامپبل در سریال ” The Tunnel” می شناسیم.

زندگینامه میا گاث

بیوگرافی میا گاث

فعالیت هنری

وی در سال ۱۹۹۳ در لندن بدنیا آمد. در زمان کودکی در کنار پدرش که اصالت کانادا را داشت زندگی می کرد. پدرش مزرعه دار بود و آن ها در مزرعه بودند. بعد نیز راهی برزیل شد و در کنار مادرش به زندگی ادامه داد. اجداد او هنرمند لی جاف و بازیگر زن برزیلی ماریا گلادیس می باشند. در سن ۱۲ سالگی، او به سیتال لندن بازگشت و سال بعد نیز در گروه مدلینگ طوفان مشغول به کار شد.

در سال ۲۰۱۳، اولین بار در نقش P در فیلم جنسی و درام ” Nymphomaniac: Vol. II” در کنار ویلم دایفوی حضور یافت. بعد از آن هم در نقش سوفی در سریال جنایی ” The Tunnel” اثر Sky Atlantic حضور داشت.
در سال ۲۰۱۴، میا در موزیک ویدئوی “Haunted Love” اثر Future Unlimited حضور داشت، کارگردانی این برنامه را شیا لابئوف برعهده داشته است. بعدا او در فیلم کوتاه “Magpie” در کنار مارتین مک کان، اثر استیفن فینگلتون حضور داشت.

سایر آثار

در سال ۲۰۱۵، میا در نقش اصلی میلیجا در فیلم علمی تخیلی ” The Survivalist” بازی کرده است. این فیلم در سال ۲۰۱۵ در جشنواره فیلم تربکا حضور داشت. هم چنین او در سریال جنایی “Wallander” در نقش هانا محصول شبکه BBC One هم بوده است.
میا در نقش مگ وترز در فیلم “Everest” در کنار جیسون کلارک ، جیک گلینهال ، جاش برولین و رابین رایت هم حضور داشته است. هم چنین در نقش دختر برولین و رایت بازی کرده است. این فیلم به کارگردانی Baltasar Kormákur ساخته شده است و در ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۵ هم اکران شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی براندن فرازر

در سال ۲۰۱۵، او در نقش اصلی در فیلم ترسناک “A Cure for Wellness” حضور داشت. کارگردانی این فیلم را Gore Verbinski انجام داده است، این فیلم در ۱۷ فوریه سال ۲۰۱۷ در قرن بیست فاکس اکران خواهد شد.

تاریخ تولد: ۳۰ نوامبر ۱۹۹۳ (سن ۲۶ سال)، لندن، بریتانیا
قد: ۱٫۷۷ متر
شریک: شایا لباف (۲۰۱۲–۲۰۱۸)
جوایز: جایزهٔ رابرت آلتمن
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ فیلم مستقل بریتانیا برای آینده‌دارترین هنرمند تازه‌کار

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میا گاث
4.8/5 - (115 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه