بیوگرافی استیسی مارتین

4 سال پیش
بیوگرافی استیسی مارتین
1.2/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی استیسی مارتین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 استیسی مارتین متولد سال ۱۹۹۱ می باشد، او بازیگر فرانسوی – انگلیسی است. بیشتر بخاطر بازی در نقش جویی در ” Nymphomaniac” شناخته شده می باشد.

زندگینامه استیسی مارتین

بیوگرافی استیسی مارتین

فعالیت هنری

مارتین بعد از تولد کودکی را در پاریس گذراند و بعد از آن راهی ژاپن شد و تا سن ۷ سالگی در کنار پدرش در ژاپن زیست، پدر فرانسوی اش طراح مدل مو بود. تا سن ۱۳ سالگی نیز او در کنار مادرش زندگی می کرد. بعدا به فرانسه بازگشت و بعد از اتمام مدرسه راهی لندن شد تا به رویایش یعنی بازیگری و مدلینگ بپردازد. وی در دانشگاه لندن به مطالعه درس جامعه و مطبوعات می پرداخت. از پولی که در می آورد خرج کلاس های خصوصی بازیگری خود را می داد و بازیگری را می آموخت.

در سال ۲۰۱۳، مارتین در نقش جوئی ( از سن ۱۵ سالگی تا ۳۱ سالگی ) در فیلم درام ” Nymphomaniac” اثر لارس ون حضور داشت. در این فیلم او در صحنه هایی جنسی حضور داشت که حالت فیلم های پورن را داشت، حتی پروتز واژن او نیز در این فیلم پیدا بود. با بازی در این نقش او نامزد دریافت جایزه بودلین اوارد بهترین بازیگر زن نقش اصلی شد. در سال ۲۰۱۴ هم توانست ” BAFTA” را دریافت نماید. وی در سال بعد در فیلم ” High-Rise” و بعد از آن در ” Tale of Tales” اثر متیو گارونو حضور داشته است.
مارتین قسمتی از ” Rag & Bone” بوده است که در کنار امیلی هیریک بازی کرده است. وی هم چنین برای Miu Miu هم در بین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ به کار مدلینگ پرداخته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جیمز کاگنی

او در کنار دوست پسر خود ساکن لندن می باشد.

تاریخ تولد: ۱ ژانویهٔ ۱۹۹۱ (سن ۲۹ سال)، پاریس، فرانسه
قد: ۱٫۷ متر
شریک: دنیل بلومبرگ
نامزد دریافت جایزه: Bodil Award for Best Actress in a Leading Role، بیشتر
آموزش: University of the Arts London، London College of Communication

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استیسی مارتین
1.2/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه