بیوگرافی ادل اگزارکوپولوس

4 سال پیش
4.7/5 - (51 امتیاز)

بیوگرافی ادل اگزارکوپولوس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ادل اگزارکوپولوس متولد سال ۱۹۹۳ می باشد، او بازیگر فرانسوی است. بخاطر بازی در نقش ادل در فیلم ” Blue Is the Warmest Colour” شناخته شده است، نقشی که باعث شد تمام جهان وی را ببیند و تحسین های زیادی از سوی منتقدان کسب نماید، هم چنین جایزه پالمه را در جشنواره فیلم کنز به عنوان جوانترین هنرمند بدست آورد. او هم چنین ” Trophée Chopard Award ” بهترین رابطه زنانه در سال ۲۰۱۴ را در جشنواره فیلم کنز و هم چنین ۳۷ جایزه و نامزدی دیگر را بخاطر این نقش بدست آورده است.

زندگینامه ادل اگزارکوپولوس

بیوگرافی ادل اگزارکوپولوس

فعالیت هنری

وی در پاریس بزرگ شده است. پدرش معلم گیتار و مادرش نیز پرستار می باشد. پدر و پدربزرگش اصالت یونان را دارند.
در سال ۲۰۰۶، ادل برای بازی در قسمتی از سریال تلویویونی ” R.I.S, police scientifique” توسط یکی از واسطه ها انتخاب شد. ۱۳ ساله بود که برای بازی در نقش دیگری در سال ۲۰۰۷ در فیلم ” Boxes” انتخاب شد.
او هم چنین در فیلم های دیگری نیز چون : Les Enfants de Timpelbach (2008), The Round Up (2010), Turk’s Head (2010), Chez Gino (2011), Carré blanc (2011), Pieces of Me (2012) و I Used to Be Darker (2013) بازی کرده است.

با بازی در ” Blue Is the Warmest Colour” توانست شهرت فراوان در حد جهان را کسب نماید. فیلم ساخته شده در سال ۲۰۱۳ براساس رمانی فرانسوی به همین نام می باشد که در سال ۲۰۱۰ نوشته شده است. هم ادل و هم Léa Seydoux هر دو جایزه ” Palme d’Or ” را در کنار کارگردان Abdellatif Kechiche بدست آوردند، ادل جوان ترین شخصی است که تابحال توانسته چنین جایزه ای را بدست آورد.
با بازی در این برنامه، وی تحسین های زیادی کسب نمود و در سال ۲۰۱۳ این فیلم بهترین فیلم سال شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جیسون کلارک

در مارس ۲۰۱۴، وی برای بازی در تایگر لیلی انتخاب شده بود ولی این نقش را از دست داد. بعد از آن در ” The Last Face” حضور داشت. در این فیلم کسانی چون Javier Bardem و Charlize Theron نیز حضور داشتند، این فیلم نیز توانست در جشنواره کنز در سال ۲۰۱۶ به رقابت بپردازد. هم چنین در سال ۲۰۱۵، او در درام ” The Anarchists” نیز حضور داشت. بعد از آن هم در ” The Racer and the Jailbird” به بازی پرداخت.

فیلم‌شناسی

Boxes ۲۰۰۷
Les Enfants de Timpelbatch ۲۰۰۸
The Round Up ۲۰۱۰
Turk’s Head ۲۰۱۰
بچه‌های پاریس (فیلم) ۲۰۱۰
Chez Gino ۲۰۱۱
Carré blanc ۲۰۱۱
Des morceaux de moi ۲۰۱۲
زندگی ادل ۲۰۱۲
کلاغ سفید ۲۰۱۸

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ادل اگزارکوپولوس
4.7/5 - (51 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه