بیوگرافی جاش دوهامل

4 سال پیش
بیوگرافی جاش دوهامل
Rate this post

بیوگرافی جاش دوهامل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جاش دوهامل متولد سال ۱۹۷۲ می باشد. او بازیگر آمریکایی و هم چنین مدل فشن می باشد. وی در داکوتا متولد شد و مادرش یک معلم بازنشسته ، پدرش نیز فروشنده بوده است. اصالت جاش فرانسه ، انگلیس ، آلمان ، نروژ و ایرلند می باشد. خانواده اش کاتولیک بودند.

زندگینامه جاش دوهامل

بیوگرافی جاش دوهامل

فعالیت هنری

در جوانی پدر و مادرش از یکدیگر جدا شدند. با اینکه جاش به هردوی آن ها نزدیک بود، وی در با سه خواهرش در کنار مادرش بزرگ شد. وی در دانشگاه Minot State درس می خوانده است و در تیم فوتبال دانشگاه نیز مهاجم بوده است. بعد از مدتی درس را رها کرد و در سال ۲۰۰۵ بود که مدرکش را کامل اخذ نمود.

به گفته ی خودش بعد از اتمام دانشگاه در کنار دوست دخترش به کالیفرنیا رفته است و در آن جا نیز به کارهای عجیبی می پرداخته است. وی توانست در جشنواره مدلینگ بین المللی و هم چنین Talent Association ( IMTA ) در سال ۱۹۹۷ برنده شود.
بازی را با حضور در موزیک ویدئوی “I Will Go With You (Con te partirò)” اثر دونا سامر شروع کرد و بعد نیز در “Genie in A Bottle” اثر کریستیانا آکولاری در سال ۱۹۹۹ حضور داشت. جاش در کلاس های بازیگری اسکات سدیتا نیز بازی کرده بود. سال بعد، توانست در سوپ اوپرای ” All My Children” حضور یابد.

او در این برنامه حضور داشت، کارش در برنامه هم چون نقشی که در کنار گرینلی اسمیت داشت باعث شد که بتواند تحسین های زیادی از سوی منتقدان کسب نماید. در سال ۲۰۰۰، او در “As I See It” اثر گریک گورمن عکس کاملا برهنه خود را منتشر کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علیرضا اسحاقی
جایزه امی

در سال ۲۰۰۳ ، وی نامزد دریافت جایزه ” Emmy Award” بهترین بازیگر شد. در همین سال او در ” Las Vegas” محصول شبکه NBC نقش نمایی کرد. نقش او کسی بود که سر دسته کازینو می باشد. این سریال در ۵ فصل پخش شد و در سال ۲۰۰۸ نیز به اتمام رسید.

در سال ۲۰۰۴، جاش در “Win a Date with Tad Hamilton!” و بعد از آن هم در “Turistas (2006)” حضور داشت. بعد از پایان نقشش در سریال لاس وگاس که وی به عنوان کسی بود که از جنگ عراق باز می گردد، وی به بازی در نقش کاپیتان ویلیام در فیلم پرفروش “Transformers” اثر استیون اسپیلبرگ حضور داشته است. بعد از آن هم در ” Transformers: Revenge of the Fallen” و ” Transformers: Dark of the Moon” حضور داشت، این دو فیلم در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ فروش بالایی داشتند.

فیلم‌شناسی

فهرست فیلم‌هایی که جاش دوهامل در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است :

تبدیل‌شوندگان
تغییرشکل‌دهندگان: انتقام شکست‌خوردگان
تغییرشکل‌دهندگان: تاریکی ماه
زندگی که ما میشناسیم
رامونا و بیزوس
آتش در ازاء آتش
فیلم ۴۳
بال‌ها
شب سال نو
رمانتیسم
بتل کریک (مجموعه تلویزیونی)
هنگامی که در رم
تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه
۱۱٫۲۲٫۶۳ (مجموعه تلویزیونی)
پناهگاه امن
سوء رفتار

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جاش دوهامل
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه