بیوگرافی سارا رومر

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سارا رومر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سارا رومر بازیگر و مدل آمریکایی است. وی متولد ساندیگو می باشد. وقتی ۱۵ سال داشت، به آژانس مدلینگ رفت و بعد توانست به این حرفه راه یابد. بر طبق گفته ی خودش در سال ۲۰۰۵ یکی از واسطه ها در کافی شاپ از وی سوال کرد که آیا دوست دارد به حرفه ی بازیگری هم وارد شود یا نه.

زندگینامه سارا رومر

بیوگرافی سارا رومر

فعالیت هنری

این نقطه شروع کار بازیگری او به حساب می آمد. اولین فیلمی که بازی کرد فیلم ایندی ” Wristcutters: A Love Story” بود. در سال ۲۰۰۶ هم در ” The Grudge 2″ در نقش لاکی کیمبل ، دانش آموز و هلهلچی جوان بازی کرد. در اکتبر سال ۲۰۰۶، فیلم اکران شد و فوق العاده بازتاب منفی داشت. ولی فروشش بالا بود.

در سال ۲۰۰۷، سارا در کنار شیا در ” Disturbia” حضور داشته است که محصول پارامونت پیکچرز می باشد. در این فیلم معشوقه و همسایه شیا بود. فیلم برداری این برنامه از ۶ ژانویه تا ۲۸ آپریل ۲۰۰۶ به طول انجامید. بودجه فیلم هم ۲۰ میلیون دلار بوده است. این فیلم در آپریل سال ۲۰۰۷ اکران شد و بازتاب فوق العاده هم داشت. در هفته اول هم فروشش نسبتا خوب بود. سارا در کنار Dakota Fanning, Kristen Stewart and Virginia Madsen در فیلم کوتاه ” Kate Hudson” بازی کرده است.

فیلم های مقصد نهایی

در سال ۲۰۰۸، وی در “Final Destination 2″ حضور داشت. این فیلم نیز در سال ۲۰۰۸ اکران شد. بعد از این او در سال ۲۰۰۹ بود که در کمدی ” Fired Up”بازی کرد. این فیلم در ۲۰ فوریه اکران شد و بازتاب منفی را نیز داشت، شکستش در حدی بود که کاوری با بودجه بالا برایش ساخته نشد.در همان سال او در نقش دیگری در درام آمریکایی ” Hachi: A Dog’s Tale” حضور داشت. این فیلم از روی ورژن ژاپنی آن در سال ۱۹۸۷ ” Hachikō Monogatari,” ساخته شده است. فیلم هم از لحاظ فروش وهم از لحاظ بازخورد از سوی مخاطبان خوب بود. در سال ۲۰۰۹، او در فیلم مستقل ” Falling Up” حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرهاد جم

در سال ۲۰۱۰، سارا در فیلم درام مستقل ” Locked In”در نقش اما بازی کرد. در این فیلم او در کنار الیزا دوشکو حضور داشته است. در سال ۲۰۱۰، وی در درام ” The Con Artist” بازی کرد. بعد از آن نیز در سریال درام “The Event” حضور داشت.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۲۸ اوت ۱۹۸۴ (سن ۳۵ سال)، سن دیگو، کالیفرنیا، آمریکا
فرزندان: ۲
همسر: چاد مایکل موری (ازدواج ۲۰۱۵)
نمایش‌های تلویزیونی: The Event، Chosen، Daybreak
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ سینمایی ام‌‌تی‌وی برای بهترین صحنهٔ عاشفانه

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سارا رومر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه