بیوگرافی جو پشی

4 سال پیش
بیوگرافی جو پشی
4.6/5 - (77 امتیاز)

بیوگرافی جو پشی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جوئی پسکی کارش را اولین بار در دهه ۶۰ شروع کرد. در همان زمان ، او به کار موزیکال نیز مشغول بود. به نواختن گیتار می پرداخت و در گروه های زیادی بود. جوئی بعدا آلبوم هایی نیز بیرون داد.

زندگینامه جو پشی

بیوگرافی جو پشی

فعالیت هنری

در سال ۱۹۷۹، از سوی دنیرو و اشخاص دیگری تلفن هایی به وی زده شد، بعدا هم او در ” Raging Bull” بازی کرد. در سال ۱۹۸۱، وی توانست نامزدی آکادمی اوارد بهترین بازیگر را کسب نماید. بعد از چند سال در چند فیلم کوتاه Dear Mr. Wonderful (1982), Easy Money (1983) و Eureka (1983) بازی کرد.
در سال ۱۹۸۴، او در فیلم ” Once Upon a Time in America” در کنار دنیرو بازی کرد. سال بعد وی در نقش راکی نیلسون در سریال تلویزیونی کوتاه ” Half Nelson” حضور یافت.

در سال ۱۹۸۸، وی در فیلم ” Moonwalker”بازی کرد، در این فیلم او در نقش رئیس مجرم فرانکی به بازی پرداخت. در نقش لیو در ” Lethal Weapon” بازی کرده است. این فیلم در طی سال های ۱۹۸۹، ۱۹۹۲ و ۱۹۹۸ بازی کرده است.
در سال ۱۹۹۰، او در “Goodfellas” بازی کرد. با بازی در این فیلم جو توانست آکادمی اوارد بهترین بازیگر مکمل را کسب نماید. در همین سال او در فیلم پر فروش ” Home Alone” در نقش هری لیم بازی کرد. دو سال بعد جو همان نقش را در “Home Alone 2: Lost in New York” به نمایش درآورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیامک عباسی
سایر آثار

در سال ۱۹۹۱ او در “JFK” و سال بعد هم در فیلم کمدی ” My Cousin Vinny” بازی کرد. در سال ۱۹۹۲، در “The Public Eye” در نقش لیئون ( عکاس ) حضور داشت. عملکردش در این فیلم باعث شد که بتواند تحسین های فراوانی را از سوی منتقدان کسب نماید.

بعد از این در ۱۹ اکتبر سال ۱۹۹۲ او در برنامه کمدی ” Saturday Night Live” بازی کرد. در سال ۱۹۹۳ هم وی نقش کوتاهی را در ” A Bronx Tale”بازی کرد.
در سال ۱۹۹۵، وی در ” Casino” درکنار دنیرو بازی کرد. در سال ۱۹۹۶، وی در مقابل آرنولد در ” Jingle All the Way” هم بازی کرده است. هم چنین بعد هم او در فیلم های دیگری چون Man on Fire (1987), The Super (1991), Jimmy Hollywood (1994), With Honors (also 1994) و Gone Fishin’ (1997) بازی کرده است.

جوایز

۲۰۲۰ -نامزد اسکار بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم مرد ایرلندی (فیلم ۲۰۱۹)
۱۹۹۱ -برنده اسکار بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم رفقای خوب
۱۹۸۱ -نامزد اسکار بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم گاو خشمگین

تاریخ تولد: ۹ فوریهٔ ۱۹۴۳ (سن ۷۷ سال)، نیوآرک، نیو جرسی، آمریکا
قد: ۱٫۶۳ متر
همسر: کلادیا هارو (ازدواج ۱۹۸۸–۱۹۹۲)
جوایز: جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد
کودکان: تیفنی پشی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جو پشی
4.6/5 - (77 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه