بیوگرافی لورین براکو

4 سال پیش
بیوگرافی لورین براکو
Rate this post

بیوگرافی لورین براکو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لورانی براکو در ابتدا به فرانسه رفت و به شغل مدلینگ روی آورد، زمانی که در آن جا بود به کارگردان و رمان نویس لینا ورتمالر معرفی شد. لینا نیز او را در “Camorra” آورد. در این فیلم او هم چون زنان ایتالیایی لباس می پوشید.

زندگینامه لورین براکو

بیوگرافی لورین براکو

فعالیت هنری

براکو در فیلم های زبان فرانسوی زیادی بازی کرده است، او هم چنین در نقش جوکی در رادیو نیز بوده است. در نقش پائول در فصل اول از سریال “Crime Story” بازی کرده است. خواهر الیزابت نیز در نقش دیگری در این سریال حضور داشته است. از دیگر فیلم های قدیمی او را می توان : Someone to Watch Over Me, Riding in Cars with Boys, The Basketball Diaries, Medicine Man, Radio Flyer و Hackers را نام برد.

براکو بهترین نقشی که بازی کرد، نقش همسر گانگستر ( کارن هیل ) در “Goodfellas” بوده است. بازی در نقش کارل باعث شد که بتواند نامزدی آکادمی اوارد بهترین بازیگر مکمل زن را نیز کسب نماید، هم چنین نامزدی گلدن گلاب بهترین بازیگر مکمل زن را نیز بدست آورده است. او هم چنین بخاطر این نقش توانست جایزه ” Los Angeles Film Critics Association Award” و ” Chicago Film Critics Association Award” را کسب نماید.

سایر فعالیت ها

او صاحب Bracco Wines می باشد، هم چنین صاحب برند LLC هم است. خط فروش مشروبات او در قسمت آخر از فصل اول برنامه “Top Chef ” در سال ۲۰۰۶ به نمایش در آمده است. وی در نقش قاضی در دو قسمت آخر از این سریال هم حضور داشته است. وی هم چنین در نقش قاضی ویژه در “Top Chef: All Stars” در قسمت ” An Offer They Can’t Refuse” حضور داشته است. براکو در فصل ۶ قسمت “Throwdown! with Bobby Flay” هم حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علیرضا روزگار

در زمان ساخت ” The Sopranos”، دیوید چیس از وی خواسته بود که برای بازی در نقش اصلی زن کارملا سوپرانو آماده شود. براکو فیلم نامه را خواند و به نظر خودش برای این سریال هم آمادگی لازم را داشت و با دیوید نیز دیدار کرد.
در دهه ۲۰۰۰ بیشتر در سریال حضور داشت و توانست نامزدی های گلدن گلاب ، امی اوارد را چندین بار کسب نماید. در سال ۲۰۱۵، وی بصورت مهمان در سریال ” Dice” حضور یافته است.

فیلم‌شناسی
از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به آثار زیر اشاره کرد.

رفقای خوب
سریال «سوپرانوها»
انسان
تیم رویایی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لورین براکو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه