بیوگرافی جان آبراهام

4 سال پیش
بیوگرافی جان آبراهام
4.7/5 - (115 امتیاز)

بیوگرافی جان آبراهام به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جان آبراهام بازیگر هندی است. او متولد سال ۱۹۷۲ می باشد. پدرش اصالت سوریه و مادرش نیز اصالت ایران را دارد. اسمش به نام ایرانی نیز فرهان است. برادری به نام آلن ابراهام و خواهری نیز به نام سوسی متیو دارد. او در مدرسه اسکاتلندی بامبای در بمبی درس می خوانده است. از دانشگاه جای هند نیز مدرک اقتصاد خود را دریافت کرده است. آبراهام توانسته است مدرک MBA خود را نیز بدست آورد.

زندگینامه جان آبراهام

بیوگرافی جان آبراهام

فعالیت هنری

در زمان ساخت فیلم ” Jism” در سال ۲۰۰۲ ، آبراهام و همکار زنش Bipasha Basu یکدیگر را ملاقات می کردند. آن ها تا اوایل سال ۲۰۱۱ با یکدیگر رابطه داشتند. در رسانه های هند به عنوان سوپر زوج آن ها را می شناختند. هم اکنون نیز همسر او Priya Runchal است. همسرش آنالیزور مالی و سرمایه گذار بانکی است. آنها یکدیگر را در بمبی ملاقات کردند. این ملاقات مربوط به سال ۲۰۱۰ می باشد. جان در ۳ ژانویه سال ۲۰۱۴ بود که در شهر لس آنجلس مراسم عروسی گرفت و با پریا ازدواج کرد.

جان به کار بازیگری ، مدلینگ و تهیه کنندگی می پردازد. بعد از انجام مدلینگ برای چند کمپانی و شرکت تبلیغاتی، او اولین بار در فیلم ” Jism (2003)” حضور یافت و توانست نامزدی ” Filmfare Best Debut Award” را بدست آورد. بعد از این موفقیت هم در فیلم های موفق دیگری حضور یافت. در سال ۲۰۰۴، او در فیلم ” Dhoom ” بازی کرد. بخاطر بازی در این برنامه توانست دو نامزدی ” Filmfare Award” را بدست آورد، در سال ۲۰۰۶ هم او در فیلم ” Zinda” بود که نامزدی دوم بخاطر این فیلم بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جرد هریس
سایر آثار

در سال ۲۰۰۵ او در فیلم پرفروش ” Water” حضور داشت. بخاطر بازی در فیلم ” Baabul (2006)” توانست ” Filmfare Award” بهترین بازیگر مکمل را کسب نماید. تا آن زمان او در فیلم های موفق زیادی هم چون : Kaal (2005), Garam Masala (2005), Taxi No. 9211 (2006), Dostana (2008), New York (2009), Force (2011), Desi Boyz (2011), Housefull 2 (2012), Race 2 (2013), Shootout at Wadala (2013), Madras Cafe (2013), Welcome Back (2015), Dishoom (2016) و Force 2 بازی کرده است.

وی خود را به عنوان یکی از موفقترین بازیگران در سینمای هند معرفی کرده است. در سال ۲۰۱۲، او اولین فیلم خود را به نام ” Vicky Donor” ساخت، این فیلم هم فروش بالایی داشت و از سوی منتقدان نیز رای مثبت گرفت. هم چنین این برنامه توانست جایزه ” National Film Award” را برای معروف ترین فیلم بدست آورد.
دومین فیلمش نیز ” Madras Cafe” بود که از سوی منتقدان بسیار مورد تحسین قرار گرفت. وی یکی از سمبل های جذابیت در بالیوود می باشد.

فیلم‌شناسی

فهرست برخی از فیلم‌هایی که جان آبراهام در آنها به ایفای نقش پرداخته است:

سایه-۲۰۰۳
گناه-۲۰۰۳
جسم-۲۰۰۳
مدهوشی-۲۰۰۴
موج-۲۰۰۴
اعتبار-۲۰۰۴
خط ممنوع سرنوشت-۲۰۰۴
آب-۲۰۰۵
طعمه-۲۰۰۵
تضاد-۲۰۰۵
کرم-۲۰۰۵
ادویه تند-۲۰۰۵
زمان عذاب-۲۰۰۵
اعلان-۲۰۰۵
زنده-۲۰۰۶
تاکسی شماره ۹۲۱۱-۲۰۰۶
بابل-۲۰۰۶
هرگز نگو خداحافظ-۲۰۰۶
کابل اکسپرس-۲۰۰۶
گل-۲۰۰۷
سلام بر عشق-۲۰۰۷
سیگار کشیدن ممنوع-۲۰۰۷
دوستانه-۲۰۰۸
نیویورک-۲۰۰۹
دروغ‌های واقعی-۲۰۱۰
آشیانه-۲۰۱۰
اجبار-۲۰۱۱
پسران هندی-۲۰۱۱
۷ قتل بخشش-۲۰۱۱
خانه شلوغ ۲-۲۰۱۲
کافه مدرس-۲۰۱۳
من، من هستم-۲۰۱۳
تیراندازی در وادالا-۲۰۱۳
مسابقه ۲-۲۰۱۳
خوش برگشتید-۲۰۱۵
راکی خوش‌تیپ-۲۰۱۶
دیشوم-۲۰۱۶
وزیر-۲۰۱۶
اجبار ۲-۲۰۱۶
اتم-۲۰۱۸
حقیقت تنها پیروزی است-۲۰۱۸
رومئو اکبر والتر-۲۰۱۹
خانه باتلا-۲۰۱۹
دیوونه بازی-۲۰۱۹

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شین مین ای
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جان آبراهام
4.7/5 - (115 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • احمد رامش
    2 سال پیش

    آیا جان مسلمان است؟