بیوگرافی انوشکا شارما

4 سال پیش
بیوگرافی انوشکا شارما
2.4/5 - (28 امتیاز)

بیوگرافی انوشکا شارما به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آنوشکا شارما متولد ۱ می ۱۹۸۸ می باشد. پدرش افسر ارتش و مادرش نیز خانه دار می باشد. برادر او تهیه کننده فیلم کارنش شارما می باشد، قبلا نیز در ارتش دریایی بوده است. در میان ارتش نقش مهمی را ایفا کرده است. حتی در یکی از مصاحبه ها آنوشکا اعلام کرده بود که من بیشتر از اینکه پدرم و برادرم افسر ارتش بوده اند خوشحالم تا اینکه بازیگر بودن خودم.

زندگینامه انوشکا شارما

بیوگرافی انوشکا شارما

فعالیت هنری

شارما در مدرسه ارتش درس خوانده است، بعد از آن هم در کالج مونت کارمل بوده است. بیشتر به حرفه مدلینگ یا روزنامه نگاری علاقه داشت و می توان گفت که تقریبا تمایلی به بازیگری نداشته است. در سال ۲۰۰۷، شارما در ابتدا در هفته فشن لاکمی مدل حرکتی بوده است. بعد از مدتی هم وی در شرکت مدلینگ الیت ( Elite ) مشغول به کار شد. در سال ۲۰۰۷، گفت که شاید دیگر به این حرفه ادامه ندهد. بعد از این به مدرسه بازیگری و هنر رفت و اولین نقش را در سال ۲۰۰۶ در فیلم ” Lage Raho Munna Bhai ” به نمایش در آورد.

در سال ۲۰۰۸ او در مقابل شاهرخ خان در فیلم ” Rab Ne Bana Di Jodi ” اثر آدیتیا کوپرا حضور داشت. او برای بازی در فیلمی با این شرکت قرار داد بست و بعد از آن در نقش تانی ساهنی بازی کرد. فیلم از لحاظ فروش رتبه بالایی را کسب نمود، به علاوه بازتاب های مثبت زیادی را نیز بدست آورد. حتی این فیلم را دومین فیلم پرفروش هند در سال می دانند. با بازی در این فیلم شارما توانست نامزدی ” Filmfare Awards” را بخاطر بهترین بازی و اولین بازی نقش زن بدست آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بشیر حسینی
درآمدها و سایر آثار

دو سال بعد، وی در کمدی جنایی ” Badmaash Company” حضور یافت. این فیلم هم توانست ₹ ۲۱۴٫۴ میلیون در ۵ هفته بفروشد. از لحاظ فروش می توان گفت که این فیلم نیز فروش فوق العاده بالایی داشت. عملکرد شارما نیز از سوی منتقدان بسیار مثبت بود. هم چنین دومین نامزدی خود را نیز برای بهترین بازیگر زن کسب نمود.

در سال ۲۰۱۱ او در ” Patiala House” به کارگردانی نیکهیل ادوانی بازی کرد. در این فیلم آکشای کومار هم حضور داشت. بعد از این فیلم در درام کمدی ” Ladies vs Ricky Bahl” و بعد از آن هم در سال ۲۰۱۲ بود که در کنار شاهرخ خان در فیلم رمان ” Jab Tak Hai Jaan” حضور داشت. وی توانست Filmfare Award را برای بهترین بازیگر مکمل زن بدست آورد.

در سال ۲۰۱۳ هم او در ” Matru Ki Bijlee Ka Mandola ” حضور داشت.
در سال ۲۰۱۵ وی به بازی در ” NH10″ پرداخته است و بعد از آن هم در ” Bombay Velvet” بازی کرده است.

خلاصه مشخصات:

تاریخ تولد: ۱ مهٔ ۱۹۸۸ (سن ۳۱ سال)، ایودیا، هند
قد: ۱٫۶۸ متر
همسر(ها): ویرات کوهلی (۲۰۱۷)
نام اصلی: انوشکا شرما
پیشه: بازیگر، مدل

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی انوشکا شارما
2.4/5 - (28 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه