بیوگرافی تانگ لیا

4 سال پیش
4.8/5 - (63 امتیاز)

بیوگرافی تانگ لیا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تونگ لیا اولین فیلم خود را در سال ۲۰۰۸، در سریال تلویزیون هنگ کنگ به نام “C’est La Vie, Mon Chéri” بازی کرد . در سال ۲۰۰۹ نیز وی به بازی در نقش “Zhao Feiyan” در فیلم دارم تاریخی ” Queens” پرداخت.

زندگینامه تانگ لیا

بیوگرافی تانگ لیا

فعالیت هنری

در سال ۲۰۱۱ ، او شهرت زیادی را با بازی در نقش تونگ سویان در فیلم درام “Palace” بدست آورد. همان سال نیز در مقابل “Fahrenheit” به بازی پرداخت. وی در درام تاریخی ” Dream Back to Tang Dynasty” حضور داشت.
شهرت تونگ زمانی که به بازی در درام “Beijing Love Story” در سال ۲۰۱۲ پرداخت افزایش یافت.
در سال ۲۰۱۳ نیز او در چهارمین فستیوال دانش آموزان چینی بود. در برنامه “So Young” بازی کرد و در سریال ” Weaning” نیز حضور داشت. بازی در این فیلم جایزه ی “۱۳th Huading Awards” به عنوان بهترین بازیگر را برایش به ارمغان آورد.
در سال ۲۰۱۴ ، تونگ به بازی در “The Taking of Tiger Mountain” و بعد از آن نیز به بازی در ملودرام “Loving, Never Forgetting” در مقابل “Jerry Yan” پرداخته است.

در سال ۲۰۱۵ ، تونگ به بازی در ” The Ordinary World” پرداخت ، در همین سال نامزد دریافت جایزه ی بهترین بازیگر از “۲۱st Shanghai TV Festival” نیز شد. بعد نیز توانست جایزه ی بهترین بازیگر را در “۱۹th Huading Awards” ببرد.
وی بعدا در کمدی خانوادگی ” Ku Ba Qiao Ma” بازی کرد ، در ماه جولای نیز در فیلم اکشن “Wild City” جضور داشت. این اولین فیلم او در کنار بازیگر هنگ کنگی “Louis Koo” بود. در ماه دسامبر نیز به بازی در فیلم کمدی “Detective Chinatown” پرداخت.
این فیلم بخاطر موفقیت فروشی که داشت توانست شهرت زیادی را برای وی به ارمغان آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی احمدی

در سال ۲۰۱۶ ، وی در برنامه “Takes a Real Man” حضور داشت و در ماه اکتبر نیز به بازی در “Nirvana in Fire 2” پرداخته است.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۸ اوت ۱۹۸۴ (سن ۳۵ سال)، Qapqal Xibe Autonomous County، ولایت خودمختار ایلی قزاق، چین
قد: ۱٫۶۴ متر
همسر: Chen Sicheng (ازدواج ۲۰۱۴)
کودکان: Chen DuoDuo
والدین: Tong Jisheng، Mao Haiying

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تانگ لیا
4.8/5 - (63 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه