بیوگرافی الیزابت شو

4 سال پیش
بیوگرافی الیزابت شو
Rate this post

بیوگرافی الیزابت شو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 الیزابت شائو بازیگر آمریکایی متولد سال ۱۹۶۳ میباشد. بعد از طلاق پدر و مادرش به تبلیغ در تلویزیون پرداخت. اولین بار در سال ۱۹۸۴ در مقابل رالف ماکهیو در فیلم ” in The Karate Kid” بازی کرد. در این فیلم او در نقش یک معشوقه بود. هم چنین نقش دیگری را نیز در سریال کوتاه “Call to Glor” و در سال ۱۹۸۶ در فیلم ترسناک “Link” برعهده داشت. سعی کرد با بازی در “Cocktail” و “Adventures in Babysitting” به صورت حرفه ای به بازیگری ادامه دهد.

زندگینامه الیزابت شو

بیوگرافی الیزابت شو

فعالیت هنری

بعد از این برنامه ها در کمدی “Soapdish” و “The Marrying Man” در کنار سالی فیلد و الک بالدوین بود. در نقش جنیفر پارکر در سال ۱۹۸۹ نیز در “Back to the Future Part II” و هم چنین سال ۱۹۹۰ در “Back to the Future Part III” بود.

در می ۱۹۹۰ ، اولین برادوی خود را نیز در ” Some American Abroad” بازی کرده است. هم چنین سه سال بعد نیز در ” Birth and After Birth” به بازی پرداخته است. در همین سال در نقش دوست دختر دونی جونیور در “Heart and Souls” حضور داشته است.
در کنار نیکولاس کیج در “Leaving Las Vegas” حضور یافته و توانسته آکادمی اوارد بهترین بازیگر و هم چنین نامزدی گلدن گلاب را بدست آورد. در سال ۱۹۹۶ او در “The Trigger Effect” حضور داشت. توانایی کمدی او با حضور در “Deconstructing Harry” به نمایش در آمد. در این فیلم کسانی چون Billy Crystal, Demi Moore, Robin Williams و Stanley Tucci نیز حضور داشتند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایرج ناظریان

در سال ۱۹۹۷ در “The Saint” حضور داشت. بعد نیز در “Palmetto (1998)” بازی کرده است. با شروع صده ی نو به بازی در “Hollow Man (2000)” پرداخت.

بازی در کنار آرون اکهارت

در سال ۱۹۹۹ ، او به بازی در “Molly” در کنار آرون اکارت پرداخته است. وی در نقش مادری که قسمت تاریک زندگی نوجوانی خود را برملا میکند در فیلم “Oprah Winfrey Presents: Amy and Isabelle.” در سال ۲۰۰۱ بازی کرده است. هم چنین الیزابت نقش مکمل را در “Cousin Bette” بازی کرده است ، این نقش را در کنار Jessica Lange, Hide and Seek و در مقابل دنیرو بازی کرده است.

در فیلم”Mysterious Skin” نیز در مقابل جوزف گاردن بوده است. در سال ۲۰۰۷ ، الیز و دو برادرش به تهیه کنندگی “Gracie” پرداختند. هم چنین الیز نقشی را نیز در فیلم ” loosely” که براساس تجربه ی دخترانه ی خودش زمانی که در تیم پسران بود است. بزرگترین برادر او ویلیام است ، در دوران مدرسه کاپیتان تیم بوده است. اما در یک تصادف رانندگی جانش را از دست میدهد. این مال سال ۱۹۸۸ میباشد که آنها به مسافرت رفته بودند. کارکتر جانی براساس ویل بوده است.

در سال ۲۰۰۸ نیز به بازی در فیلم “Hamlet 2” پرداخت ، کارکتر او در این فیلم بصورتی خاص بود. بعد از این زمان برای اینکه به شغل پرستاری بپردازد به سراغ آن رفت و بازیگری را رها کرد. در سال ۲۰۰۹ ، الیزابت در هفتمین فصل از سریال “Curb Your Enthusiasm” محصول شبکه HBO حضور داشت ، در این برنامه او در نقش کسی که در حال رقابت است بازی کرده است و هم چنین در نقش همسر سابق جورج برای Seinfeld reunion بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علیرضا روزگار
فیلم ترسناک

در سال ۲۰۱۰ نیز در فیلم ترسناک “Piranha 3D” در نقش جولی فورستر بوده است. در سال ۲۰۱۲ ، الیزابت در سه فیلم تئاتری که بصورت گسترده اکران شده بودند حضور یافت ، “House at the End of the Street” در کنار جنیفر لارنس ، “Chasing Mavericks” در مقابل جرارد باتلر و “Hope Springs” اثر دیوید فرانکل .

در همین سال وی به بازی در فصل ۱۲ از سریال “CSI: Crime Scene Investigation” در نقش جولی فانلی نیز بوده است. در این نقش تا پایان فصل ۱۵ کارکتر او بوده است.
در این زمان وی با “Lea Thompson” خالق “Back to the Future” دوباره همکاری کرد و در قسمتی از فصل ۱۴ آن حضور یافت.
او در کنار سلنا گومز نیز بازی کرده است. در سال ۲۰۱۵ نیز به بازی مهمان در فیلم “Blunt Talk” پرداخته است.

جوایز و افتخارات

کاندیدای بفتای بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم ترک لاس وگاس در سال ۱۹۹۵

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۶ اکتبر ۱۹۶۳ (سن ۵۶ سال)، ویلمینگتون، دلاویر، آمریکا
قد: ۱٫۵۷ متر
همسر: دیویس گوگنهایم (ازدواج ۱۹۹۴)
کودکان: مایلز ویلیام گوگنهایم، استلا استریت گوگنهایم، اَگنِس چارلز گوگنهایم
خواهر و برادر: اندرو شو، ویلیام شو، جنا شو

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الیزابت شو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه