بیوگرافی آنا فالکی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی آنا فالکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آنا فالاچی متولد کریستیانا می باشد در تیمپاری ، فنلاند ، او دختر بنیتو فلانچی و کارینا فنلاندی میباشد.

زندگینامه آنا فالکی

بیوگرافی آنا فالکی

فعالیت هنری

آنا یک برادر به اسم سارو دارد و هم چنین یک برادر ناتنی اهل سوئیس به نام پیتر نیز دارد. در سال ۱۹۷۸ در سن ۶ سالگی ، به ایتالیا سفر کرد و در کنار خانواده اش بود. وی حرفه اش را به عنوان یک مدل آغاز کرد. اولین بار در تلویزیون به تبلیغات برای بانکهای ایتالیایی در سال ۱۹۹۲ می پرداخت. این برنامه ها به وسیله ی پائولو ویلاگو و هم چنین کارگردانی فردریکو فلیهینی ساخته میشد. همین باعث شد که آنا بتواند به دنیای بازیگری نیز وارد شود ، او در کنار ” Nel continente nero” در سال ۱۹۹۳ به بازی پرداخته است.

وی در فیلم های زیادی تابحال حضور داشته است در سال ۱۹۹۴ در فیلم فانتزی “Desideria e l’Anello del Drago,” و در سال ۱۹۹۷ نیز در ” La principessa e il povero” بازی کرده است. وی هم چنین در سال ۲۰۰۵ نیز در ” Nessun messaggio in segreteria” فیلمی کمدی به بازی پرداخته است.

او در تلوزیون شخصیت مشهوری است، بیشتر شهرتش را در تلویزیون کسب نموده است. در برنامه های مختلف زیادی در تلویزیون ایتالیا حضور داشته است.
کمی هم بخاطر نقش های زبان انگلیسی اش شهرت دارد ، آنا نقش اصلی زن را در فیلم “Dellamorte Dellamore” ، بازی کرده است که در آمریکا به اسم جشن مردانه پخش شده است.
در سال ۲۰۰۵ ، آنا مهمان ” Italian late night show Satyricon” بود ، در این زمان هم چنین او در “Madonna on Late Show with David Letterman” نیز حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الیزابت تیلور
مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۲۲ آوریل ۱۹۷۲ (سن ۴۷ سال)، تامپره، فنلاند
قد: ۱٫۷۶ متر
شریک: Andrea Ruggieri (۲۰۱۲–)
همسر: Stefano Ricucci (ازدواج ۲۰۰۵–۲۰۰۷)
کودکان: اَلیسا مانتسی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آنا فالکی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه