بیوگرافی دی جی کاروسو

4 سال پیش
4/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی دی جی کاروسو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 دی جی کاروسو تهیه‌کننده، و کارگردان آمریکایی می باشد که علاوه بر کارگردانی سریال های تلویزیونی مانند شیلد، آنجا و اسمالویل فیلم های بلندی نظیرمن شماره چهار هستم (۲۰۱۱)، چشم عقاب (۲۰۰۸)، آشفته (۲۰۰۷)، دو نفر برای پول(۲۰۰۵)، گرفتن جان‌ها (۲۰۰۴)، دریای سالتون(۲۰۰۲) را کارگردانی نموده است.

زندگینامه دی جی کاروسو

بیوگرافی دی جی کاروسو

فعالیت هنری

وی در ۱۷ ژانویهٔ سال ۱۹۶۵ در نورواک در ایالت کانتیکت و در خانواده ای ایتالیایی تبار به دنیا آمد. پس از تحصیل در دبیرستان نورواک در سال ۱۹۸۳، وارد دانشگاه پپردین در مالیبو کالیفرنیا گردید. اولین فیلم سینمایی او در نقش کارگردان فیلم دریای سالتون(۲۰۰۲) با بازی وال کیلمر بود. این فیلم یک تریلر جنایی نوآر می باشد. گرفتن جان‌ها (۲۰۰۴) دیگر فیلم او نام دارد که فیلمی در سبک جنایی با بازی آنجلینا جولی، ایتن هاک، الیویه مارتینز و کیفر ساترلند می باشد. با وجود بودجه بالای ۴۵ میلیون دلاری و بازیگرام مطرح انتظار می رفت این فیلم فروش بالایی داشته باشد که این طور نشد و تنها توانست ۶۵ میلیون دلار فروش داشته باشد. داستان این فیلم درباره یک بازرس FBI می باشد که برای دستگیری یک قاتل سریالی به کانادا سفر میکند.

فیلم بعدی دی جی کاروسو دو نفر برای پول(۲۰۰۵) نام دارد که یک فیلم در سبک درام و جنایی می باشد. در این فیلم آل پاچینو، متیو مک‌کانهی و رنه روسو بازی می کنند. داستان این فیلم درباره یک بازیکن معروف فوتبال آمریکایی می باشد که در یکی از مسابقات دچار مصدومیت شدید می‌شود و تصمیم می‌گیرد که در بنگاه شرط‌بندی مشغول به کار شود و بیشتر پیش‌بینی‌هایش درست از آب درمی‌آید. این فیلم نیز علارقم نظر مثبت منتقدین نتوانست در گیشه موفق باشد و با بودجه ای ۳۵ میلیون دلاری تنها توانست ۳۰ میلیون دلار فروش کند.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی شقایق فراهانی
فیلم آشفته

دو سال بعد به پیشنهاد استیون اسپیلبرگ فیلم آشفته (۲۰۰۷) را کارگردانی نمود. در این فیلم شایا لابوف، دیوید مورس، کری-ان ماس، آرون یو، سارا رومر، خوزه پابلو کانتیلو، مت کریون و وایولا دیویس بازی کرده‌اند. این فیلم تا حدی از فیلم پنجرهٔ پشتی، ساختهٔ آلفرد هیچکاک تاثیر پذیرفته است. داستان این فیلم درباره پسری است که به‌خاطر درگیری با معلمش، از مدرسه اخراج شده است و حالا باید دوران محکومیت خود را به صورت حبس خانگی بگذراند و متوجه می‌شود که مردی که در همسایگی آنها زندگی می‌کند آدم‌کش است. این بار فیلم این کارگردان توانست از نظر تجاری هم موفق ظاهر شود و با بودجه ۲۰ میلیون دلاری نزدیک به ۱۱۷ میلیون دلار فروش داشته باشد.

چشم عقاب (۲۰۰۸) نیز فیلمی به کارگردانی دی جی کاروسو است که از بازیگران اصلی آن می‌توان به شایا لابوف، میشل موناهن، رزاریو داوسون، مایکل چکلیس، بیلی باب تورنتون اشاره کرد. داستان این فیلم درباره یک سیتم کامپیوتری به نام چشم عقاب است که کنترل همه سیستمها را در دست دارد و حالا از کنترل وبرنامه اصلی خودش خارج شده و خودش به صورت مستقل تصمیم می‌گیرد. این فیلم نیز با فروش بالایی مواجه شد و نزدیک به ۱۸ میلیون دلار فروش داشت. من شماره چهار هستم (۲۰۱۱) فیلمی تخیلی به کارگردانی کاروسو است که در آن الکس پتیفر، دیانا ایگران و کوین دوراند بازی میکنند. تهیه کنندگی این فیلم را نیز مایکل بای به عهده داشت. این فیلم نیز پرفروش بود و ۱۵۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت.

اتاق ناامیدی‌ها

فیلم بعدی دی جی کاروسو فیلم ترسناک و درام اتاق ناامیدی‌ها(۲۰۱۶) می باشد که به نویسندگی ونتورت میلر ساخته شده است. از بازیگران آن می‌توان به کیت بکینسیل، جرالد مک‌رینی و لوکاس تیل اشاره کرد. داستان این فیلم درباره زوجی است که به خانه جدیدشان نقل مکان می کنند و در آنجا اتاقی مخفی با گذشته ای تاریک و شبح زده می یابند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مارک آیشام

تریپل اکس: بازگشت ژاندر کیج(۲۰۱۷) نیز آخرین فیلم به کارگردانی دی جی کاروسو است که اسکات فرایزر نویسندگی آنرا برعهده داشته است. از بازیگران آن می‌توان به وین دیزل، دانی ین، دیپیکا پادوکونه، کریس وو، روبی رز، تونی جا، نینا دوبرو و ساموئل ال. جکسون اشاره کرد. این فیلم سومین قسمت در مجموعه فیلم‌های تریپل اکس و دنباله فیلم‌های تریپل اکس (۲۰۰۲) و تریپل اکس: دولت متحد (۲۰۰۵) است.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد:
۱۷ ژانویهٔ ۱۹۶۵ (سن ۵۵ سال)، نورواک، کنتیکت، آمریکا
همسر:
هالی کوسپرت (ازدواج ۱۹۹۱)
کودکان:
بریندون کاروسو، دنیل کاروسو، چارلی کاروسو، سوفیا کاروسو، سالی کاروسو
والدین:
دنیل جان کاروسو، لورین کاروسو
آموزش:
دانشگاه پپرداین، Norwalk High School

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دی جی کاروسو
4/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه