بیوگرافی مگی گرینوالد منسفیلد

4 سال پیش
بیوگرافی مگی گرینوالد منسفیلد
Rate this post

بیوگرافی مگی گرینوالد منسفیلد به همراه داستان زندگی شخص و عکس های اینستاگرامی

 مگی گرینوالد فیلم ساز، کارگردان تلویزیونی و فیلنامه نویس آمریکایی می باشد. شهرت او بیشتر به خاطر نویسندگی و کارگردانی نغمه یاب(۲۰۰۰) و تصنیف جو کوچولو(۱۹۹۳) می باشد. او همچنین فیلمی با اقتباس از رمان کیل-آف نوشته جیم تامپسون کارگردانی کرده است. گرینوالد هم چنین تعدادی فیلم تلویزیونی و چندین اپیزود برای سریال های ماجراهای پیت و پیت، و اسرار پرونده های شلبی وو و آتش سوزی را کارگردانی کرده است.

زندگینامه مگی گرینوالد منسفیلد

بیوگرافی مگی گرینوالد منسفیلد

فعالیت هنری

گرینوالد در ۲۳ جوئن سال ۱۹۵۵ در منهتن نیویورک به دنیا آمد. اولین فیلم بلندش به نام کشتن خاموش(۱۹۹۰) بود که فیلمی نئونوآر بر اساس رمانی به همین نام نوشته جیم تامپسون ساخته شده بود. در این فیلم کتی هاس و لورتا گراس بازی می کردند. این فیلم با نقدهای خوبی مواجه شد. گرینوالد به خاطر کارگردانی این فیلم توانست در فستیوال فیلم تورینو جایزه ویژه هیئات داوران را برنده شود. همچنین توانست در فستیوال فیلم داویل نامزد دریافت جایزه منتقدین شود.

تصنیف جو کوچولو(۱۹۹۳) دیگر فیلم این کارگردان می باشد که فیلمی وسترن با بازی سوزی آمیس، بو هاپکینز و لان مک کلن می باشد. این فیلم با الهام از داستان واقعی یک زن ساخته شده است که تلاش می کند از ننگ داشتن یک فرزند به غرب نامشروع فرار کند. این فیلم برای دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر مرد در جوایز مستقل اسپریت نامزد شد.

مهم ترین مجموعه های تلویزیونی

پس از این موفقیت بین سال های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ به کارگردانی دو مجموعه تلویزیونی پرداخت. یکی به نام ماجراهای پیت و پیت که مجموعه ای کودکانه بود و دیگری اسرار پرونده های شلبی وو که مجموعه ای اسرارآمیز برای کودکان بود. نغمه یاب(۲۰۰۰) نام فیلم بلند بود که در سبک درام توسط مگی گرینوالد کارگردانی شد. این فیلم درباره یک موسیقی شناس بود که به تحقیق و جمع آوری موسیقی محلی آپالاچی در کوه های غرب کارولینای شمالی می پردازد. بازیگران این فیلم جنت مک تیر و مایکل دیویس بودند. پس از آن دوباره به کارگردانی چندین مجموعه از قبیل سریال آنچه که یک خانواده را می سازد(۲۰۰۱) پرداخت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیلی براونینگ

آخرین محافظ یا هنرعشق(۲۰۱۳) نام فیلمی فانتزی به کارگردانی مگی می باشد که آیدان کویین، ویرجینیا مدسن و زوشیا ممت در آن بازی می کنند. داستان آن درباره دختر نوجوانی است که برای اولین بار برای تجربه بیدارکردن قدرت ماوراطبیعه خود عاشق می شود. آخرین فیلم گرینوالد فیلمی درام به نام سوفی و ظهور خورشید(۲۰۱۶) نام دارد که در آن جولیان نیکلسون، تاکاشی یاماگوچی بازی میکنند. داستان این فیلم نیز درباره روستایی در کارولینای جنوبی است که دو نفر که هر کدام از یک نژاد هستند عاشق همدیگر می شوند. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام به قلم آگوستا تروباگ ساخته شد.

خلاصه مشخصات:

تاریخ تولد: ۲۳ ژوئن ۱۹۵۵ (سن ۶۴ سال)، منهتن، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
همسر: دیوید منسفیلد (ازدواج ۱۹۹۳)
کودکان: لولو منسفیلد، مایسی منسفیلد
خواهر و برادر: آلیسون لسلی گلد

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مگی گرینوالد منسفیلد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه