بیوگرافی اسکات گلن

4 سال پیش
3.6/5 - (37 امتیاز)

بیوگرافی اسکات گلن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اسکات گلین در پنسیلوانیا متولد شد، مادرش الیزابت خانه دار و پدرش نیز تاجر بود. او اصالت آمریکایی و ایرلندی را دارا می باشد. در کودکی بیشتر بیمار بود و حتی یک سال در تخت خواب بود. مدت زمانی را در ارتش آمریکا گذراند بعد از آن هم اولین کارش را در سال ۱۹۶۵ در ” The Impossible Years” انجام داد.

زندگینامه اسکات گلن

بیوگرافی اسکات گلن

فعالیت هنری

در آن زمان به کلاس های بازیگری جورج موریسون رفت. در سال ۱۹۶۸ بود که با کارول اسکوارتز صحبت کرد. در همان سال، او راهی استودیو بازیگری شد و بصورت حرفه ای به کار در تئاتر و تلویزیون پرداخت. یکی از اولین نقش هایش را می توان کلوین برنیر در سریال ” The Edge of Night” محصول شبکه CBS نامید.
در سال ۱۹۷۰، او در اولین فیلم خود ” The Baby Maker” بازی کرد.

اسکات ۸ سال در لس آنجلس ، کالیفرنیا سپری کرد، در نقش های کوچک در فیلم ها بازی می کرد و به کار های تلویزیونی می پرداخت، از جمله در فیلم “Gargoyles”حضور داشت. بعد نیز لس آنجلس را ترک کرد با خانواده اش راهی آیداهو شدند. در سال ۱۹۷۸ ، به مدت دو سال را ره کارهای مختلفی می پرداخت، هم چون کوهنوردی متصدی بار، در تئاتر سیاتل هم بازی می کرد. بعد از آن وی در “Apocalypse Now (1979)” اثر فرانسیز فورد بازی کرد.

سایر آثار

در سال ۱۹۸۰ ، او در ” Urban Cowboy” حضور یافت. بعد از آن هم به بازی در فیلم ترسناک “The Keep (1983)” پرداخت، در فیلم های دیگری نیز چون Wild Geese II (1985) در مقابل لارنس اولیور ، Silverado (1985), The Challenge (1982) و فیلم های درامی چون The Right Stuff (1983) ، Countdown to Looking Glass (1984), The River (1984) و Off Limits (1988) بازی کرده است. او در نقش آدم های خوب و آدم های بد در بین دهه ۸۰ بازی کرده است. در سال ۱۹۸۷ نیز با بازی در ” Burn This” به برادوی بازگشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی توماس جین

در همان سال در “Gangland: The Verne Miller Story” حضور داشت. در این مدت زمان در فیلم هایی نیز چون The Hunt for Red October (1990), The Silence of the Lambs (1991), Backdraft (1991) و The Player (1992) بازی کرده است.
بعد از آن هم در Night of the Running Man (1995) ، Reckless (1995) ، , Absolute Power (1997 و .. بازی کرده است.

مشخصات کلی :

تاریخ تولد: ۲۶ ژانویهٔ ۱۹۳۹ (سن ۸۱ سال)، پیتسبرگ، پنسیلوانیا، آمریکا
قد: ۱٫۸۳ متر
همسر: کارل شوارتز (ازدواج ۱۹۶۸)
کودکان: داکوتا اَن گلن، ریو الیزابت گلن
کتاب‌ها: The Triangle Plan: A Guide to a Successful Life Derived from Personal Experience

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اسکات گلن
3.6/5 - (37 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه