بیوگرافی نیکلاس لی

4 سال پیش
بیوگرافی نیکلاس لی
Rate this post

بیوگرافی نیکلاس لی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نیکولاس لی بازیگر کانادایی می باشد که در سال ۱۹۶۲ متولد شده است. بیشتر وی را بخاطر بازی در نقش الکس در ” The X-Files” می شناسند.

زندگینامه نیکلاس لی

بیوگرافی نیکلاس لی

فعالیت هنری

لیا متولد کلمبیا می باشد، او در مدرسه پرانس ولز ( در سال ۱۹۸۰ ) درس می خوانده است.
اولین نقش مهمی که ایفا کرد در سریال تلویزیونی ” The Commish” بود، او از سال ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۴ در نقش افسر انریکو در آن بازی کرد.

در این زمان او نقش های مهمان کوچکی را نیز در سریال ” The X-Files” داشت. تهیه کننده سریال از عملکرد او خرسند شد و وی را در فصل دوم از سریال در نقش مامور پلیس الکس کریک در تیم بازیگران جای داد. وی در این نقش موفق بود. از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ او در ۱۱ قسمت از این سریال بصورت مهمان بازی کرده است و در بین طرفداران این سریال نیز توانسته است شهرت زیادی کسب نماید. بخاطر نقشش که طرفش عوض می شد، وی را به نام ” ratboy'” می شناسند.

در فصل ۳ قسمت ” Apocrypha” ، او برنامه را ترک کرد ( در برنامه مرد ) و ” missile silo” را با سفینه ای فضایی ترک کرد. این باعث شد که وی بتواند در سریال ” Once a Thief” بازی کند. بعد از این او توانست در سال ۱۹۹۶، در فیلم John Woo” حضور داشت. بد از مدتی سریال کنسل شد. لیو در سال ۲۰۰۱ در فیلم هنگ کنگی – کانادایی ” Lunch with Charles” هم بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کارا توینتون

در سال ۲۰۰۶، او در ۲۶ قسمت از سریال ” Kyle XY” محصول شبکه ABC حضور داشت و در نقش تام فاس بازی کرد.
وی هم چنین در نقش مهمان در NYPD Blue (3 episodes), Andromeda, Burn Notice, Sliders, Highlander: The Series, Judging Amy, CSI (4 episodes) و Men in Trees (10 episodes) (as Eric, the minister) حضور داشته است.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۲۲ ژوئن ۱۹۶۲ (سن ۵۷ سال)، نیو وست مینستر، کانادا
قد: ۱٫۸۵ متر
آموزش: Prince of Wales Secondary School
نامزد دریافت جایزه: Gemini Award for Best Performance by an Actor in a Leading Role in a Dramatic Program or Mini-Series

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیکلاس لی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه