بیوگرافی سوفیا مایلز

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سوفیا مایلز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سوفیا میلز متولد لندن می باشد. مادرش و پدرش به کارهای مطبوعاتی و فرهنگی می پرداختند. مادربزرگ مادری او نیز اهل کشور روسیه بوده است.

زندگینامه سوفیا مایلز

بیوگرافی سوفیا مایلز

فعالیت هنری

اینطور که به نظر می آید، خود او روسی و ولزی می باشد. سوفی در ناتینگ هیل بزرگ شده و در مدرسه فاکس درس می خوانده است. در ۱۱ سالگی ، با خانواده اش نقل مکان کرد و به مدرسه دیگری رفت. او در دانشگاه کمبریج به ادامه تحصیل دهد و در رشته فلسفه درس بخواند، ولی تصمیم گرفت که به حرفه ی بازیگری بپردازد.

زندگی‌نامه

او در لندن متولد شد. مادرش در زمینهٔ انتشارارت علمی فعالیت می‌کند و پدرش یک کشیش بازنشستهٔ انگلیسی است. مادربزرگ مادریش روسی است. او از سن یازده سالگی به دبستان رفت. به دنبال موفقیت‌هایش در مدرسه با نمرهٔ A-، او برنامه‌ریزی کرده بود که در دانشگاه کمبریج فلسفه بخواند ولی تحت تأثیر جولین فلوز که او را در اجرای مدرسه‌اش دیده بود، تصمیم گرفت بازیگری را انتخاب کند.

شغل

از سال ۱۹۹۶، مایلز هم در فیلم‌های آمریکایی و هم در فیلم‌های انگلیسی ظاهر شده‌است. او در سال ۲۰۰۱ نقش کوتاهی به عنوان همسر جانی دپ در فیلم ترسناک از جهنم بازی کرد. او نقش مکمل فیلم جهان زیرین و در دنبالهٔ این فیلم جهان زیرین: تکامل ظاهر شد. در ۲۰۰۳ او نقش سردستهٔ گروه دختران را در فیلم ترسناک خارج از مرزها و در نقش بانو پنالوپه در پرنده‌های طوفان را ایفا کرد. او در ۲۰۰۶ در کنار جیمز فرانکو در درام حماسی – عشقی تریستان و ایزولد نقش ایزولد را بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیک نولتی

در ادامهٔ سال ۲۰۰۶ یک قسمت در سریال دکتر هو بازی کرد. همجنین در ۲۰۰۶ مایلز در فیلمی برای بی‌بی‌سی به نام دراکولا نقش لوسی وستنرا را در کنار مارک وارن، دیوید ساچت و دن استیونز ظاهر شد. او در سال ۲۰۰۸ به خاطر فیلم خارج زمین همراه جیمز کاویزل و جک هیوستون جلوی دوربین رفت.

او جزو گروه بازیگری فیلم ماورا طبیعی مهتاب، که برای شبکهٔ سی‌بی‌سی ساخته شده بود، قرار داشت. مایلز جایزهٔ بهترین بازیگر را در سال ۲۰۰۷ برای بازی در فیلم هالام فو از انجمن فیلم ایندیپندنت بریتانیا و «بی‌آ‌اف‌تی‌آ» اسکاتلند دریافت کرد. او همچنین در سری تلویزیونی جن‌ها ظاهر شد که نقش یک تروریست در انجمن ام‌آی۵ را داشت.

زندگی شخصی

او زمانی با چارلز دنس رابطه داشت و بعد از آن، از ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ با بازیگر اسکاتلندی دیوید تننت که با او در سریال دکتر هو همبازی بود، نامزد کرد.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۱۸ مارس ۱۹۸۰ (سن ۳۹ سال)، لندن، بریتانیا
فرزندان: ۱
شریک: دیوید تننت (۲۰۰۵–۲۰۰۷)
آموزش: دانشگاه كمبريج، Fox Primary School، The Green School for Girls
والدین: پیتر مایلز، جین مایلز

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سوفیا مایلز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه