بیوگرافی نیکولا پلتز

4 سال پیش
بیوگرافی نیکولا پلتز
Rate this post

بیوگرافی نیکولا پلتز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نیکولا آنی پلتز متولد سال ۱۹۵۵ می باشد. او بازیگر آمریکایی است، اولین نقش خوبی که بازی کرد ” Katara” در سال ۲۰۱۰ در فیلم ” The Last Airbender” بود. بعد از آن ، وی در نقش بردلی مارتین در سریال ” Bates Motel”(2013 – ۲۰۱۵) حضور داشته است. وی هم چنین در نقش تسا ییگر در سری پنجم از فیلم های دگرگون شوندگان ” Transformers: Age of Extinction (2014)” حضور داشته است.

زندگینامه نیکولا پلتز

بیوگرافی نیکولا پلتز

فعالیت هنری

او متولد نیویورک می باشد. مادرش کلودیا مدل بوده است و پدرش نیز نیلسون پلتز تاجری میلیاردر می باشد. نیکول ۴ برادر دارد، دو برادر بزرگ و دو برادر کوچک. ویل پلتز برادر بازیگر او و برد پلتز نیز برادر هاکی باز او می باشد. وی دو برادر ناتنی نیز دارد. اصالت پدری آن ها روس و استرالیایی است. اصالت مادرش نیز آلمان ، ولز و انگلیس است.
وقتی ۱۳ ساله بود در ” Blackbird” حضور یافت، این برنامه در تئاتر منهتن ساخته شد.

پلتز اولین بار در نقش ماکنیز در فیلم کمدی ” Deck the Halls” حضور یافت، این برنامه در ۲۲ نوامبر ۲۰۰۶ اکران شد. بعدا هم او در نقش بکی در فیلم کمدی ” Harold (2008)” بود، این برنامه هم در ۱۱ جولای ۲۰۰۸ اکران شد. پلتز در موزیک ویدئوی مایلی سایروس به نام ” “۷ Things نیز حضور داشته است. دو سال بعد، در نقش کاتارا در فیلم فانتزی ” The Last Airbender” بازی کرد. این برنامه در ۲ جولای سال ۲۰۱۰ اکران شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جیسون سیگل

در ۱۸ مارس ۲۰۱۳، پلتز در سریال ” Bates Motel” محصول شبکه A&E حضور داشت. بعد از این هم در قسمت دوم از فصل دو بصورت مهمان حضور یافت. در کل در ۱۴ قسمت از این سریال حضور داشته است. در ۲۶ مارس ۲۰۱۳، وی یکی از نقش های اصلی در فیلم ” Transformers: Age of Extinction” را بازی کرد، این فیلم در ۲۷ ژوئن ۲۰۱۴ اکران شد.

در همین سال او در نقش کیت میلر در فیلم درام ” Affluenza” هم بازی کرده است. در اکتبر سال ۲۰۱۵، وی به بازی در برنامه فشن ” Balenciaga” پرداخت، این برنامه محصول هفته فشن پاریس می باشد. بعد از آن وی در فیلم کمدی ” Youth in Oregon” در نقش انی بازی کرده است، این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۷ اکران شود.

فیلم شناسی

۲۰۰۶ Deck the Halls
Mackenzie
۲۰۰۸ Harold
Becki
۲۰۱۰ The Last Airbender
Katara
۲۰۱۲ Eye of the Hurricane Renee Kyte
۲۰۱۴ Transformers: Age of Extinction
Tessa Yeager
۲۰۱۴ Affluenza
Kate Miller
۲۰۱۶ Youth in Oregon
Annie Gleason
۲۰۱۷ Our House
Hannah

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیکولا پلتز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه