بیوگرافی جک رینور

4 سال پیش
بیوگرافی جک رینور
4/5 - (8 امتیاز)

بیوگرافی جک رینور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جک رینور متولد کولورادو می باشد و در کنار مادرش در بولدر زندگی می کرده است، وقتی دو سال داشت به ایرلند رفتند. در آنجا به مدرسه رفت و مشغول به تحصیل شد. در این مدت در کنار مادر و پدرومادربزرگش زندگی می کرد. علاقه اش به بازیگری از زمانی که در نقش آلتر در ” Country” بازی کرد شروع شد. در سال ۱۹۹۹، او راهی دوبلین شد، در سال ۲۰۰۴ هم به دانشگاه رفت. در این مدت در برنامه هایی در تئاتر حضور داشت.

زندگینامه جک رینور

بیوگرافی جک رینور

فعالیت هنری

در سال ۲۰۱۰، وی در نقش روبی در نوع زنده ” Dollhouse” حضور داشت. این برنامه در سال ۲۰۱۲ ، اکران شد. بعد از این برنامه او در نقش ریچارد کارلسن در برنامه ” What Richard Did”اثر لنی آبراهامسون حضور داشت که در سال ۲۰۱۳ در جشنواره تریبکا بروی پرده رفته است. این فیلم درباره سقوط یک راگبی باز در مدرسه بود و هم چنین پسر طلایی که نقش اجرا می کند و نسبت به خشونت ها بی توجهی نشان می دهد. جک در آکادمی فیلم و تلویزیون ایرلند توانست جایزه بهترین بازیگر را در سال ۲۰۱۳ بدست آورد، همین باعث شد که این پسر خوش فرم بتواند راهی برای بازی در فیلم درام و کمدی ” Delivery Man” بیابد.

در ژانویه سال ۲۰۱۳، او در نقش شین ، راننده ایرلندی در ” Transformers: Age of Extinction” از سری دگرگون شوندگان بازی کرد. این فیلم در ژوئن سال ۲۰۱۴ اکران شد. او و دو بازیگر اصلی دیگر سری دگرگون شوندگان با بازی در این فیلم برای دو فیلم دیگر نیز قرار داد بستند. قرار است او در ” Transformers: The Last Knight (2017)” دوباره بازی کند. این فیلم فروش بالایی داشته است. حتی در چین نیز توانسته است بالای یک بیلیون دلار بفروشد که در تاریخ فیلم سازی چین به ثبت رسیده است.
وی توسط کمپانی برادران وارنر برای بازی در ” The Jungle Book” در کنار کریستین بل و بندیک کامبربچ نیز انتخاب شده بود. هم چنین وی در فیلم کمدی ” A Royal Night Out” حضور یافته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی رجبیان

جک در نقش مالکوم در فیلم ” Macbeth” نیز بازی کرده است. این فیلم ها به کارگردانی جاستین کارزل ساخته شد و در جشنواره فیلم کنز نیز حضور داشتند.
جک یک برادر و یک خواهر نیز دارد و مدل ایرلندی مودلین مولکویین نیز نامزدش می باشد.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۲۳ ژانویهٔ ۱۹۹۲ (سن ۲۸ سال)، لانگمونت، کلرادو، آمریکا
قد: ۱٫۸۳ متر
شریک: مدلین مولکئین
آموزش: Belvedere College SJ
نمایش‌های تلویزیونی: Strange Angel، Electric Dreams، Midsommar: Extras

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جک رینور
4/5 - (8 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه